Maaf kan aku...

in #life6 years ago (edited)

siapa yang lihat komentar di postingan ini jangan komentar apa pun, sebab ini adalah cara saya, ini memang tidak bagus tapi apa boleh buat dari pada menyakiti orang lain, saat koment saya di sana mendapat kan upvote seratus persen dari saya, sedangkan post dia hanya mendapat satu persen. Untuk hal itu saya minta maaf kepada kawan kawan, sebab saya bukan orang kaya yang punya banyak steem power, saya hanya se ekor ikan kecil yang menyewa steem power, itu pun tidak banyak. jadi saya harus mengeluarkan modal untuk itu, maka saya terpaksa melakukan yang seperti itu, bukan saya saya tidak mau membantu dengan seratus persen, tapi ini tidak biasa saya lakukan..Namun saya bisa membantu sebisa saya..

soure


Sort:  

satu

2

3

4

5

lol 6

Mumang yum steem ka jitroen aleh ek jiwo pangkai...he he he

sewa lom...

han tasewa hana so vote teuh...jameun..

ha ha ha..hom hai...bek ta ingat lee..

Semoga beu jiek lom mangat bek reuloh that..

yang pah beuna steem power droteuh meu 5000

Hak..hak..
Macam dum ide drneuh oeh...!!👍👍👍👍👍👍👍

Meuno cara hai rakan..yoe na pat tasewa, tasewa beujai lom..sanga kira yum steem hana jitroen,,sithon tasewa ka na steem poser droteuh me 2000

yoe na steem power droteuh 10000 ribee,,dan idong yum steem 30 mantong..kana gaji tip beyleun meu 3 juta..sep santai..ha ha ha..payah that mita peng jino..honor ka paah tatume..

Hak..hak..lam minggu barosa hana pat sewa..meudeh ka lon hambo cit..!

Pat sewa sabe na,,bak si bloktrades bak minnow,,man yum jino lagee ek pam...rugo teuh,,yo sang kia yum lage awai mantong jeut tatamah sewa lom..

harga sewa pih that meuhai joipeuget ka.

Adak meudeh kon ji peumurah bacut,,kiban tapeugot man, igop bisnis jih chit..ha ha

Taht imeugob-gob ka ngen tanyo awaknyan..! Hak..hak

Hom hai..ta peulaku ju lage na...ciban inan,,he he..

Inan ciban puna pakat..

Pakat..! Kiban han..!

bereh bereh bereh..

Oke lah..!
Termakasih diskusinya..! Ta top bacut-bacut pasti akan tembus..!

Karena teunget teuh...selamat tidur semoga mimpi dapat upvote banyak.

Oke..! Success for you..!

Thank you..