Life is better with true friends

in #life6 years ago

B2E15BA4-D36A-4A99-BF77-28B46B51D74F.jpeg Maayung buntag mga higala ko dire sa steemit. Kani nga hulagway akong nakuha kahapon sa kadtong ni adto ko sa mantalongon dalaguete, cebu. Kani usa lang sa mga panghitabo nga akong nakit.an samtang ako nag suroy-suroy didto sa ilang dapit. Silang duha kay suod nga higala, sila nag alagbayay samtang nag lantaw sa adlaw nga mosalop sa osmena peak. Kaning panghitabo.a kay usa ka panalagsaon lamang ug ako swerte kaayu kay ako silang na kuhaag hulagway. Sa paglantaw ko sa duha ka bata nga malipayon kaayu samtang nagkantaw sa adlaw nga mosalop, nibalik ug nibalik akong mga karaang memorya sa ako kay bata pa. Nakita nako ang akong kaugalingon sa duha ka mga bata. Kay sa kadtong bata pa pud ko, naa koy daghan kog barkada pero naa gyuy usa nila nga mas suod nako ug bisan gani karon suod gihapon ming mag higala. Mao sad ni among hilig nga buhaton sauna mag atang nga mosalop ang adlaw samtang nag alagbayay. Malipayon kaayu ko nag tan.aw sa mga bata.