Witaj steemit

in #life7 years ago (edited)

Cześć Wam,
jestem Tomek. Za namową kolegi będę Was spamował moimi głupimi pomysłami - różne dziwne przydatne i nieprzydatne konstrukcje.

-inteligenty dom
-spawalnictwo
-mechanika
-działkowa uprawa
-gotowanie
.... i pewnie wiele innych ;]

Będzie też trochę historii i zdjęć z życia codziennego.

Pozdrawiam
Mam nadzieję, że komuś się coś przyda.

slide2.jpg

Sort:  

-inteligenty dom

to może być bardzo interesujące :) Tzn. cała reszta też, ale o tym poczytałbym w szczególności :)

Witamy na Steemit!

Postaram się dziś dodać pierwszy post w tym temacie. System oparty mam na Home Assistant.

Cześć Tomek ! :-)

Ciekawe tematy zapowiedziałeś!

Dodałem Cię do obserwowanych i oczywiście dałem UpVote.

Zapraszam też na swój profil @openart i jeśli wyda się Tobie wartościowy to też proszę o zasubskrybowanie :-)

Pozdrawiam!
Jacek Kołodziejczak
@openart

PS: Wpis z moją prezentacją na steemit: TUTAJ

w sumie, to ja też dodam do followowanych :)

Zapraszam też na swój profil @openart i jeśli wyda się Tobie wartościowy to też proszę o zasubskrybowanie :-)

@openart: nie pisz tak pod każdym postem, bo to aż głupio wygląda ;) Wiadomo, ze zapraszasz. Każdy zaprasza do siebie. Nie trzeba o tym ludziom przypominać, bo potem się zastanawiają, czy faktycznie chciałeś skomentować ich post, czy zrobiłeś to tylko i wyłącznie po to, by zamieścić link a do siebie ;)

Pisz miłe i ciekawe komentarze, to ludzie sami z ciekawości zobaczą co to za osoba tak fajnie pisze ;)

ok dzięki za feedback :-)
to miała być forma oficjalnego przywitania :-)
hmm... być może rzeczywiście za bardzo oficjalnie...

Witaj w społeczności :) Zapowiadają się ciekawe artykuły, także powodzenia!

Witamy kolejnego Polaka na Steemit!

Życzymy udanego korzystania z tej platformy i tylko kilka takich informacji na początek, które warto wziąć pod uwagę:

  • jeżeli interesują cię dokładniejsze informacje o Steemicie to polecam śledzić @steemit-polska, gdzie pojawiają się tłumaczenie oficjalnych tekstów ze @steemitblog,
  • polski kanał chatu jest dostępny na https://steemit.chat/channel/polish i wymaga osobnej rejestracji,
  • co nieco o Markdown, w którym prosto tworzy się nowe posty,
  • tag polish używamy do postów z polską treścią, jeżeli chcesz pisać w innych językach to prosimy nie wpisywanie do tego polish (dla postów z przedstawieniem robimy wyjątki),
  • najważniejsze: na Steemit tworzymy nowe treści, nie kopiujemy z innych stron.

Czekam na projekty :D

brzmi interesująco! zwłaszcza ten pierwszy temat. też mam wiele ciekawych zainteresowań, o których mam zamiar pisać. powodzenia Ci życzę i wytrwałości. będę obserwował. pozdrawiam :)

Witaj w grupie steemowców :), widzę pierwszego kolegę który też zna się na spawaniu. Ja głównie metodą TIG.

Uszanowanie. Miło mi poznać. Zaczynałem od MMA później MIG a teraz TIG ;] Do przodu. ;]

Raczej nie. Ale za 100lat, kto wie.