Stress[Cointurk 19. Projesi #1232lalkurd]

in #life6 years ago

Öncelikle herkese Merhaba;

Çocukluğumda hayatın çok uzun olduğu ve bitmeyeceği düşüncesine çok kapılırdım ama zaman geçtikçe zamanın nasıl aktığını ve hayatın bazı şeyleri yaşamak için yeterli uzun olmadığı kanısına varmaya başladım.Tabii durum böyle olunca insan bu kısa hayatında bir şeyler yapmak ve başarmak istiyor .Bazen koşullar el vermeyebiliyor bunun sonucunda insan farklı nedenlerden dolayı strese girebiliyor.Bu stres nedenleri kendimden örnek verecek olsam öğrenci olduğum için standart öğrenci sıkıntıları olan ; 

  • Derslerin zorluğu ve sınavlar
  • Hemen hemen tüm öğrencilerde standart hale dönen  çok para harcayıp parasız kalma
  • İlişki hayatı 
  • vb.

  • Şimdi ana konumuza dönecek olursak bu stresi nasıl gideriyorsun diye sorarsanız şöyle açıklayayım:

    • Genelde kendimi avutuyorum dertlerimin çok büyük olmadığını insanların daha zor şartlar ve yüksek stres altında yaşadığını düşünüp halime şükrediyorum.
    • Daha tam olarak iyi çalamasamda bağlama çalıp ona odaklanıp kendimi ritme kaptırıyorum.Ne demişler "Müzik ruhun gıdasıdır".
    • Oyun oynuyorum .Kendimi o dünyanın içine sokup o anki sıkıntılarımı stresimi unutmaya çalışıyorum.Tabii sıkıntının büyüklüğü önemli bazen işe yaramayabiliyor.Hatta  oyundakileri de durduk yere strese bile sokabilirsiniz.

    Evet ne olursanız olun stres kaçamayacağınız bir olaydır.Ama bunları içinize atmak hiçbir zaman fayda sağlamayacaktır.İnsanlarla paylaşın yoksa benim gibi  genç yaşta saçlarıız beyazlar.(Edit:saçlarımın beyazlaması tamamen genetik stresle alakası yok , dertleri kendime çok takıntı etmiyorum.)


    Yapıldı mı bilmiyorum (kısa süre oldu kaydolalı) ama  gelecek proje konusu için benim fikrim  hayvanlara karşı sevgi ve saygı anafikirli bir metin yazılabilir.

    Bu arada bu projelerle bizi steemit'e adapte etmeye çalışan , uğraşan @kusadasi  ailesine çok teşekkür ederim.Benim bir başka önerimde yapabilenlerin hem türkçe hem de ingilizce paylaşıp hem cointurk ailesini hem de steemit deki tr ailesini biraz daha yaymak.

    Yazıyı okuduğunuz için teşekkür ederim...