Bisiklet Özlemim Bitti

in #life6 years ago

Selamlar!

Uzun zamandır bisiklet sürmüyordum. Yazın koşuşturmaca ve sıcak hava biraz bahane oldu. Aslında fırsat bulup bir şekilde çıkıp sürmeliydim. Neyse ki bu ayrılığa daha fazla dayanamadım. Dün şöyle bir kendimi denemek ve özlemi sona erdirmek için Gece sürüşüne çıktım. Hadi gelin biraz laflayalım. ;)
20180830_233154-2.jpg

Teknik Aksaklık Olmazsa Olmazdı

Bisikletimi her zaman olduğu gibi balkonda dinlendiriyordum. Güneşten etkilenmemesi için kalın bir örtüyle örtmüştüm. Arada bir tozunu alıp bakımını yapıyordum. Ama yine de sıcak onun biraz keyfini ve lastiklerinin havasını kaçırmış sanırım. Lastiklerin havasıydı, su matarasının temizlenip suyumuzun hazırlanması derken epey iş varmış. Paslanmışım biraz :/

Yola Çıkalım Hadi

İlk olarak kendimi yokuşta test etmek istedim. Hem de serin ve güzel manzarasıyla şehrin göz bebeği Özgürlük Parkı(Aşıklar Tepesi)'na bir uğrayayım dedim. İlk yokuş tamam ama ikinci ve uzun yokuş... :)
Evet hamlamak tam olarak buydu sanırım. Sorun değil motor yeni ısınıyor. Pedalla,pedalla...

Parka vardığımda biraz turlamayı düşünüyordum ancak beklediğimden kalabalık olduğu için pek iyi bir fikir olmadığını düşünerek muhteşem bir manzara eşliğinde kordona iniş yaptım. Bu manzaranın durup fotoğrafını çekmek istedim ama o kadar eğimli bir yokuştan indim ki buraya araba bile park etmiyorlar artık gerisini siz düşünün. :) Durmama imkân yoktu açıkcası. Her neyse gün gelir o güzel manzarayı sizler için fotoğraflarım. Ya da kendime saklarım belli de olmaz. -_-

Kordon her zamanki gibi kalabalık. Hafif rüzgarlı ve deniz kokulu... Gitar çalanlar, şarkı söyleyenler, denize karşı keyif yapanlar.

Buradan Yeni Kordona geçtim.

Gece yollar daha sakin oluyormuş. Ne güzel sıkıştıran birileri yok. Arada bir geçen araçlarda zaten sorun olmuyor.

Yeni Kordon da aynı kalabalık ve bisiklet yolunu sürekli işgal edenlerle dolu. O yol benim,benim! Ahh öğrenemiyeceğiz,öğretemiyeceğiz. :/

Burada da fazla durmadan Kepeze doğru yol aldım. En son gidilebilecek son noktaya kadar gidip kısa bir dinlenme ve su molası verdim. Yukarıdaki manzarada oradan. Artık dönüş vakti gelmişti. Gece yarısı yaklaşıyordu. Bisikletim balkabağına dönüşmeden önce eve varmalıydım.

Geldiğim yoldan evimin yolunu tuttum. Dönüşte kalabalık azalmış, uykusu gelen evinin yolunu tutmuştu. Ya da onlarında araçları balkabağına dönüşecekti.

Güzel bir duşun ardından uyurum diyordum. Ama sabahın 5'ine kadar hayâl kurdum. Uyuyamadım. Çok özlemişim. Zamanın geldiğinde sizlere bu hayâllerimden de bahsedeceğim. Şimdilik görüşmek üzere. Hoşçakalın.

Sort:  

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by lastozgur from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.