Daily 9

in #life6 years ago (edited)

Nawet nic nie mówcie... >,<


Nie potrafię pisać, nie mając ochoty, tyle. ¯_(ツ)_/¯

Byłam dzisiaj u dentysty, mam zatrutą ósemkę, oczywiście do usunięcia jedna, druga i trzecia. Z trzecią będę musiała się położyć na szpital bardzo prawdopodobnie.
Miałam dzisiaj proroczy sen w 50% (jedynkę mam do obserwacji, śniło mi się, że coś z nią nie tak, jednak nie ta jedynka xd).
Pasta do zębów i płyn do płukania nic mi nie dają, śmierdzi ta trutka. :<

Właśnie sobie GaGi słucham i fałszuje.

Zawiozłam niedawno papiery do szkoły, mam spokój, pierwsze zajęcia w nowym semestrze dopiero pod koniec września, do tego jeszcze deklaracje złożyćna egzamin zawodowy.
Jakieś opalanko i rzeczka była, ale tak samej, to nudy. Pływać nie potrafię, więc sobie siedze w tej wodzie i patrze.

#nuda
Aż się boję chodzić do kolejnych lekarzy słysząc, że mam to, tamto i sramto... Człowiek spokoju mieć nie może, ciągle tylko się stresuje. :(

Potrzebuję pilnie odpoczynku poza miastem na dzień czy dwa. (T T)


Wiem, że posty typu daily czy moje historie są smutne i chujowe, ale no takie mam życie. Nie mam partnera ani rozrywki.


Coś przyjemnego? Przyjemne miewam sny i to rzadko, ale ostatnie cztery... Chciałoby się, żeby się spełniły, a kończy się tylko na chceniu. W sumie tyle.
A i pazurki już mam długie! :D Już mi się ciężej pisze nimi na klawiaturze. Foto moich pazurków na insta, na dole. hihi Uwielbiam nimi ehh... :(

W sumie mam żal do siebie, że nie umiem w relacje damsko-męskie i każdy mnie odrzuca. A jak coś mi wychodzi, to to spierdole na amen, a potem płacze i żale się jaka chujowa jestem.
Jakbym mogła pokazać pewne zdjęcie, ah!!!!!!!!!!!!!!!! ♥ Wydrukowałam w końcu i zdobi mój pokój.

W ogóle próbowałam nagrać cover piosenki, ale jak na dyktafonie nagrałam swój głos, to posmutniałam słysząc swoją barwe głosu. :((((

Piosenka na dzisiaj i parę dni

You tell me hold your head up, hold your head up and be strong
Cause when you fall you gotta get up, you gotta get up and move on


PS. Dziękuję Lisek. Wiem, że czasem pierdolę głupoty i za to przepraszam.

Stronki/Media:
♥snapchat - @natissson
♥twitch - @Natisson
♥youtube - @Natison
♥instagram - @nati_natison