Cryptopia i mu podobne - giełdy kryptowalutowe Quo vadis ?

in #life5 years ago

dywersyfikacja-620x240.jpg

Nie będę się rozpisywał szeroko o aferze i upadku giełdy cryptopia.

Powstała już o tym masa artykułów, jednak mam swoją uwagę:

Dywersyfikacja Panie i Panowie ! Wszędzie dywersyfikacja !

Umieściłem ją w zestawieniu giełd kryptowalutowych

Wypowiadałem się o niej pozytywnie, jednak ją specjalnie nie faworyzowałem. Stawiam na giełdy duże, dobrze poznane przez rynek oraz przedewszystkim użytkuje kilka giełd. Dlatego była ona w szeregu z innymi giełdami.

Tak jak nie zaleca się inwestować tylko w jedno aktywo, tak również nie zaleca się tradować/przechowywać aktywów w jednym miejscu.

Łatwo mi to porównać ten przykład do finansów i bankowości w moim życiu. W życiu codziennym obsługuje kilka banków, mam kartę w jednym banku do zakupów online, inną kartę do zakupów w sklepach stacjonarnych. Konto bankowe na które dostaję wypłatę mam bez karty. Konto oszczędnościowe mam również w innym banku. Jednak jako Polak obsługuje tylko PLN, więcej nie muszę bo mam kryptowaluty :)

Kryptowaluty, kupuje na dwóch giełdach , trading mam na 2-3 innych giełdach, a znowu na innej giełdzie przechowuje problemowe tokeny , które mają problem z portfelem (nie jest za specjalnie pewny i bezpieczny lub jest bardzo problematyczny w użytkowaniu).

Również po krypto zimie rozpocząłem dywersyfikacje inwestycji, bo hossa nie jest dobrym okresem na zakupy, a korekta tuż za rokiem ?

Niestety steemit nie pozwala mi publikować za często, zatem raz na kilka dni musi wam starczyć ;]