Steemit'e MERHABA! - Hello Steemit!

in #life6 years ago

Başlıksız-1.png

Selam dostlar. Geçtiğimiz günlerde kardeşimin tavsiyesiyle başvuruda bulundum ve geçtiğimiz günlerde başvurum onaylandı.

Detaylı araştırmalar yaptığımda bu topluluğun aşırı büyük ve önü açık olduğunu fark ettim. Lakin parasal durum olayı oldukça karışık bir iş. Steemit'e ek olarak bazı programların kullanılması gerektiğini ve azimle sürekli yeni yeni farklı içerikler üretilmesinin gerektiğini gördüm.

asd.png

Bir yandan da Dlive üzerinden yayınlara başladım. Şimdiye kadar 4 yayın yaptım. Keyifli eğlenceli vakitler geçiriyoruz. Bizimle eğlenmek isterseniz Sizleri oraya da beklerim.

Umarım bu platformda güzel şeylerle karşılaşırım. İlk deneyimimi ve ön görüşümü bu şekilde bildirmek istedim.
Sizlerde yorum olarak tavsiyelerinizi, nelere dikkat etmem gerektiğini ve eleştirilerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Keyifli günler dilerim...

Sort:  

Bu işi profesyonel olarak yapan birisini burda görmek mutluluk verici, Başarılar.