Marktplaats.nl autoverkoper bedreigt al maanden kinderen

in #life6 years ago (edited)

1e0b213a-1922-4b37-afdc-848cee889bc0.jpeg


Ooit een google review gelezen of geschreven? Word jij sindsdien ook, al maanden lang, bedreigd door dat bedrijf? Een bedrijf waar je nooit wat gekocht hebt omdat de verkoper er geen zin in had?

Zelf ben ik door dit bedrijf nooit benaderd, maar de verkoper gaat zo ver dat hij mijn kinderen bedreigt en ook bij mij aan de deur komt.
Dat 2 regels excuus minder tijd en energie kost dan maanden bedreigen, blijkt de verkoper van goedkoopsteautos.nl (door een van mijn dochter namens mij benaderd) niet te begrijpen! Dat hij met zijn agressieve antwoorden en onsympathieke reacties op internet zijn eigen graf delft ook niet. Nee, het ligt aan de klant, die klant die zelfs nooit een klant werd.
Samen met familie maakt Angelo Jr. er een strijd van om zijn gelijk te halen. Wie over het autobedrijf Angelo van Dusschoten Jr. iets negatiefs durft te zeggen, wordt met de grond gelijk gemaakt.
Deze verkoper die het ene moment agressief is en het volgende moment op de zielige toer gaat, omdat hij pas 29 is, schroomt niet om jongere kinderen te bedreigen, ook niet om alleenstaande, oudere vrouwen te bedreigen.
Hoewel mijn dochter nav zijn zielige gedrag haar google recensie heeft verwijderd, uit de goedheid van haar hart (en daarmee waren er dus alleen nog de jubelzangen te lezen, wat wel heel misleidend is voor de aspirant koper), heb ik besloten over dit bedrijf een nieuw review te schrijven.

Wie een bedrijf heeft, kan verwachten dat ervaringen hiermee bij google komen of elders worden gedeeld of zelfs de media halen.
Mijn review gaat niet over de kwaliteit van de auto's die dit bedrijf verkoopt, maar wel over gebrek aan klantvriendelijkheid en de smerige en doortrapte wegen die bewandeld worden om een positieve review te krijgen, het bedreigen van personen die er niets mee te maken hebben.
Tot op de dag van vandaag heeft dit bedrijf géén contact met mij opgenomen. Er is geen enkel woord tot mij gericht, er wordt geen enkele poging gedaan om tot een oplossing te komen.


Steepshot_footer2.PNG Steepshot IPFS IOS Android Web