życie...

in #life6 years ago

sopot01.jpg

myślicie czasem o swoim życiu? jakie jest każdy z Nas widzi, a jakie mogło by być? Bezsensu...
Jakie chcielibyśmy mieć życie, takie pytanie sobie zadaje, cały czas bez odpowiedzi jednak pozostaje.
niby wszystko jest, jest to co jest najważniejsze: rodzina, zdrowie itp. Ale czegoś brakuje...
Szumią głosy tych co ciągle mi powtarzają czego Ja chcę więcej od życia skoro ww. już mam, przecież powinnienem się cieszyć, dlaczego Ja się nie cieszę...
BO JA CHCIAŁBYM W KOŃCU ZACZĄĆ ŻYĆ!!!
to już jest dla nich za trudne do pojęcia, zacząć żyć?? przecież żyjesz - odpowiadają. tylko, że to nie jest życie to egzystencja.
Wiem, że inni mogą mieć gorzej, że mają gorzej, ale Ja mam problem ze swoim życiem nie cudzym, jak potrafię pomóc to pomagam, ale nie można żyć czyimś życiem i nie chciałbym aby moim ktoś żył.
A teraz pieniądze... niby szczęścia nie dają i niby to mówią ludzie, którzy nie mają pieniędzy. To dają to szczęście czy nie dają?

Sort:  

Congratulations @walecki! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

Click here to view your Board

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @walecki! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!