Sort:  

Hacı bu nedir ya? Kendin üç beş cümle bir şeyler yazsan nasıl olur?

Sunum bana ait slayt dosyasını gönderebilirim :)

@mrgg yazılarınız kendinize ait olmalıdır. 1-2 cümle başka kaynaklardan alıntılayabilirsiniz sadece. (kaynak belirtmek koşuluyla) Bilmediğinizi varsayarak bu bilgilendirmeyi yapıyorum. Dikkate alırsanız sevinirim.

Bu zaten bana ait sunum dosyasından alıyorum. Geçen hafta sunum dersi için hazırladık :)

Buradaki ve Discord kanalındaki yazdıklarınızı sonradan gördüm, kusura bakmayın. Paylaşımlarınızın sonuna "kendi üretimimdir, x y konularında çalışıyorum, x başlıklı çalışmamdan alınmış ekran göntüsüdür" vb. notlar koyarsanız ortada sorun kalmaz. Bu şekliyle çalıntı gibi duruyor.

Gürkan içerideki yazılar pek okunmuyor onları büyük yazı ile yaz daha iyi olur :)) Senin sayende makine üreteceğim yakında :))