[ENG] Zombie artistic makeup /[PL] Makijaż artystyczny zombie

in #makeup3 years ago (edited)
ENGPL
I would like to introduce you to my version of zombie makeup, which was a requirement for attending a zombie themed party. If you wanted to take part, you had to dress up as a scary character or you wouldn't be allowed in. I chose zombies because you don't need to buy special costumes - old, torn, dirty and stained with fake blood clothes are enough. So I could focus more on make-up ;)Chciałabym Wam przedstawić moją wersję makijażu zombie, który był warunkiem uczestnictwa w imprezie tematycznej. Każdy, kto chciał wziąć w niej udział musiał koniecznie przebrać się za jakąś straszną postać inaczej nie miał wstępu – serio. Ja wybrałam zombie ze względu na to, że nie trzeba kupować specjalnych kostiumów wystarczą stare, porwane, pobrudzone i poplamione sztuczną krwią ubrania. Można się więc było skupić bardziej na makijażu ;)
At the beginning, I did my everyday make-up, the same as I always do. I put foundation on my face, eyeliner on my eyes and eyebrows with a pencil. My face looked like this:Na początek wykonałam swój codzienny makijaż, taki jaki wykonuję zawsze. Na twarz nałożyłam podkład, na oku eyeliner a brwi podkreśliłam kredką do brwi. Mój ryjek wyglądał tak:

1.jpg

ENGPL
Then I prepared a very thick slurry of gelatine and glue, and applied it to my neck and forehead and after it had set completely, I incised it gently to imitate a cut throat and a bullet hole after applying fake blood. Believe me it was scarier to feel it on the body than to look like that because the setting gelatine pulls out the hair ghrrr...! Then it was downhill from there. I applied a dark blood lipstick to the eye sockets and then I buffed heavily with a brush that I blended in black eyeshadow. I did all this quickly and carelessly until the red of the lipstick and the black of the shadow created a bluish skin effect. I didn't want to take any chances so I tested the effect on my hand first. I also contoured my face in the same way and highlighted the fake wounds and i was painted my lips. DoneNastępnie przygotowałam bardzo gęstą papkę z żelatyny oraz kleju i naniosłam ją na szyję i czoło a po całkowitym zastygnięciu nacięłam delikatnie tak, aby imitowały po nałożeniu sztucznej krwi poderżnięte gardło i dziurę po kuli. Wierzcie mi straszniej było czuć to na ciele niż tak wyglądać, bo zastygająca żelatyna wyrywała mi włoski ghrrr…! Potem było z górki. Naniosłam krwistoczerwoną pomadkę do ust na oczodoły a następnie wyblendowałam mocno pędzelkiem, który umazałam w czarnym cieniu do powiek. Wszystko to robiłam szybko i niestarannie do momentu aż czerwień pomadki i czerń cienia stworzą efekt sinej skóry. Nie chciałam ryzykować więc najpierw sprawdziłam na dłoni jaki efekt uzyskam. W ten sam sposób wykonturowałam sobie twarz i podkreśliłam sztuczne rany oraz pomalowałam usta. Gotowe.

20210503_220901-COLLAGE.jpg

20210503_210456-COLLAGE.jpg

20210503_201121-COLLAGE.jpg

[ENG] Photos without filter / [PL] Zdjęcia bez filtra

2021-05-03_19.39.38.jpg

2021-05-03_19.40.59.jpg

2021-05-03_19.41.51.jpg

[ENG] Photos with filter to make it more scary ;) / [PL] Zdjęcia z filtrem żeby było straszniej ;)

2021-05-03_18.50.33.jpg

2021-05-03_19.34.48.jpg

2021-05-03_19.35.21.jpg

[ENG] With my husband @arka.noego / [PL] Z mężem @arka.noego

signal-2019-11-01-173458-4-COLLAGE.jpg

Sort:  

Wow this zombie theme looks really awesome minimalna.

Thank youuu 😊

Tak maszerowałaś po ulicy :)? Nie próbowali Cię zamknąć? :)

Istniało takie ryzyko ale inaczej nie byłoby takiej dobrej zabawy :D

@ronnon78 heh był lepszy przypał... robiła to w domu i jechaliśmy później na imprezę 50 kilometrów. @minimalna siedziała z przodu z takim poderżniętym gardłem.... normalnie kierowcy po hamplach dawali ale potem jechali dalej... byłem posrany żeby nikt pał nie zawiadomił że zwłoki jadą XDXD bo mój ryj też wyglądał niesmacznie XD

No to by było. Zastanawiałem się jak reagowali ludzie widząc dziewczynę tak zmasakrowaną :). Fajna z Was para - każe ma swoje pasje. Będę Was regularnie 'odwiedzał' :)

Fajnie to "słyszeć " dziękujemy i zapraszamy :D staramy się walczyć ze stagnacją jak tylko potrafimy hehe ;)

@ronnon78 A jaka może być reakcja ludzi stary... totalna znieczulica, zero pomocy, takie czasy🤣 Odwiedzaj nas, będzie nam bardzo miło i czekamy też na Twoje nowe posty z serii zrób to sam 💪😁

btw... to zdjęcie gdzie leży na podłodze jest na tyle dramatczne.. że @minimalna wolała je nie pokazywać w całości by nsfw nie wstawiać... bo morderstwo jak nic XD

Congratulations @minimalna! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You distributed more than 400 upvotes.
Your next target is to reach 500 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Check out the last post from @hivebuzz:

False-Positive phishing alert reported by antivirus software
Feedback from the May 1st Hive Power Up Day
Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!