Her zaman bir yol vardır | Mountain Pass

in #mountain6 years ago

image

Burası Cehennem Şelalesine (halk öyle adlandırmış) giden yol, yaşamım boyunca fiziken geçirdiğim en zorlu yolculuktu belki de tüm tırmanışlar, düşüşler, tutunamayışlar, son anda bir şekilde karşıya geçişler, en son belime kadar suya batınca pes ettim. Artık tırmanamıyordum.
Evet orada sonunda Dünya'nın sonuna yolculuk edeceğimi söyleseler bile bir adım daha atmazdım.
Ve geri dönmeye başladım.
image
Ta ki şelaleye varmak için yola düşmüş başkalarıyla karşılaşıncaya kadar.
Ve yol yeniden devam etti.
image
Yol her zaman bir yolunu bulur arkadaşlar.
Bazen tam pes ettiğiniz anda...
bazen ise her şey tamam dediğiniz anda bir başka yola dönersiniz.
Ama yine de bir yolunu bulursunuz.
Asla yüreğinizi karartmayın, göğsünüzde çiçekler açsın.
Sevgiler 🌺🌺

Sort:  

Paylaşım için teşekkürler ;)

Çok güzel paylaşım. Ayrıca fotoğraflar da harika. Tebrikler :)

harika bir paylaşım elinize sağlık. Mevlana derki:“Her şey üstüne gelip, seni dayanamayacağın bir noktaya getirdiğinde, sakın vazgeçme! Çünkü orası gidişatın değişeceği yerdir.”

çok teşekkürler @gecekondu, güzel yorumunuz ve katkınız için. 🌺

rica ederim :)