Hello Steemit (Introduce myself)

in #myanmar6 years ago

image

  Hello , " မဂၤလာပါ "steemit user အားလုံးကုိ ႏုတ္​ခြန္​းဆက္​ပါတယ္​ ။ က​ြၽန္​​ေတာ္​ နာမည္​က ​ေမာင္​ဖုိး ပါ ။ စစ္​ကိုင္​းတုိင္​း ဝက္​လက္​ျမဳိ့ နဲ႔ မ​ေဝးလွတဲ့ ရြာ​ေလးတစ္​ရြာ မွာ ​ေနပါသည္​။ကြၽန္​​ေတာ္​ အသက္​က ၂၀ျပည္​့ၿပီပါၿပီး။ ပညာ​ေရးက ​ေတာ့ ဆယ့္​တန္​းက်လို႔ မိသားစု ရဲ႕ စီးပြား​ေရး အ​ေျခအ​ေနရ ​ေက်ာင္​းထြက္​ ၿပီး အလုပ္​ လုပ္​​ေနတဲ့သူတစ္​​ေယာက္​ျဖစ္​ပါသည္​။ 
   Steemitကုိ စိတ္​ဝင္​စား​တယ္​ facebook မွာလိုမဟုတ္​ဘူး $​ေပးတယ္​  ပုိစ္​့​ေတြတင္​ရင္​ ​ေဘကုန္​ ရၾကဳိးနက္​ပါတယ္​ စာ​ေရးဝါသနာပါတဲ့သူ​ေတြဆုိ ပုိၿပီ​ေတာ့ အဆင္​​ေျပ ​ေစပါတယ္​။

Steemit က friends အားလုံုး ကြၽ​န္​​ေတာ္​ကုိ Vote ​ေပးၾကပါဦးလို႔​ေတာင္​ဆုိပါတယ္​​ဗ်ာ။
အခု မွ စ သုံးတာ ဆုိ​ေတာ့ ကူညီ ​ေပးၾကပါ​ဗ်ာ။ အမွား​ေတြကုိလဲ​ေထာက္​ျပ ​ေပးၾကပါ။ အားလုံးကုိ ​ေက်းဇူးတင္​ပါတယ္​ ။

Sort:  

@phoe, congratulations on making your first post! I gave you a $.05 vote!
Will you give me a follow? I'll follow you back in return!

sneaky-ninja-sword-xs.jpg

Sneaky Ninja Attack! You have just been defended with a 1.13% upvote!
I was summoned by @phoe. I have done their bidding and now I will vanish...


woosh

A portion of the proceeds from your bid was used in support of youarehope and tarc.


Abuse Policy
Rules
How to use Sneaky Ninja
How it works
Victim of grumpycat?