You are viewing a single comment's thread from:

RE: Naijapidgin dey share ten (10) SBD. Where you dey?

in #naijapidgin6 years ago

my name na @dollypee i still dae new for here but i wan drop my entry.

  1. me just like naijapidgin community no be small, d group just dey bring us fresh news as e dey hot everyday, and dem dey give us chance make we take pidgin dae talk and discuss matters arising. Naijapidgin dey trowey contest everyday for people to win prizes like upvotes and sbds. Almost everyday nai people dey win sbd.

  2. as me take see am oooh, naijapidgin don better already. Notin to add again, he good dotey me like to dae dey here than all othergroup. for this one. I cut cap for una.

  3. me ooh never see anything wey bad wey naoijapidgin dey do sha, u no say me never too tey for here, me just want make them dey do wetin dem dae do dey go.

na me dey here dey talk since oooooh @dollypee make una no forget to follow me, resteem my post,come upvote me join thanks.

IMG_20180209_122014.jpg

Sort:  

The background use style resemble delsu