You are viewing a single comment's thread from:

RE: Naijapidgin dey share ten (10) SBD. Where you dey?

in #naijapidgin6 years ago

As u see me so my name na omokaro Fredrick aka @fredoski for stemit .

  1. As e be so we only get one easy way of communicating in naija wich na pidgin language so as e come be so for stemit naijapidgin community I too believe say na the best way for stemit Nigeria becos if u check u go see say other countries dy use their own language for blogging dats y naijapidgin go remain d best for naija
  2. D tin be say dis community need to spread around the world say to say make our stemit brothers may dey abroad to know say naija nor d carry last and may dy also communicate wit d community as well. My oda opinion be say each an every member gat to promote n support d community as well becos e nor easy to blog at all.
    na for one group chat name @bund I for see d correct community @naijapidgin
  3. As for me I like anytin may dey sup for dis community wetin me I believe for na the growth of d community . So up live @naijapidgin
    4.#baseonlogistic I be Edo pikin for South south
    Always on shaku level
    FB_IMG_1520507674884.jpg
Sort:  

Your entry dey valid. We dey wish you well

I love the entry i wish you goodluck

You try with the comment.

Tanx dear we rep naija

I believe your spirit broda...no level for devil..you go win nae base on d shaku level.

Make sense, see hw u soft.
Shaku shaku😎

Yes oo shaku level

Carry go

We dy togeda in spirit

Correct!!! Ur entry mk brain finish

Tanx na God give me brain

Southside to the world

Edo nuh dey carry last

Omoba na I be son of the soil

Baba you tight for your way. No lele.. Carry go.

I respect u bro notin do u

Greetings broda from the waffside..base on logistics u r carried

TNWarri I too believe whona #baseonlogistic who I be