You are viewing a single comment's thread from:

RE: Naijapidgin dey share ten (10) SBD. Where you dey?

in #naijapidgin6 years ago (edited)

Abeg clear road gimme jare. See as beta tin wan take pass me but bros j no go gree.
My name for this steemit na @marvettsy but the name wey my papa and mama dem give me na Marvelene.

I wan follow drop my comment oh.

1.Wetin do make i like @naijapidgin be say, as we dey dis naija eh,no be all man fit speak this oyibo language dem and na pidgin dem go use feel at home. Abegi na naija we from,why I go come dey strand for my papaland?

2 Wetin i think about @naijapidgin be say , make una try publicize this una movement because me sef,na from person blog I see una contest come comment. The guy name na @burlarj and em no know sef😉. Una contests and upvotes go helep all man.

3 Una dey try abeg,I no hate anything about una oh,make una continue the good things wey una dey do.

4 Oya time don reach,mah put my pichur. No be like say i too fine sha,but manage abeg
FB_IMG_1522095224676.jpg

Mah join una whatsapp group sharpenly.

Me na typical Akwaibom girl..

Sort:  

Goodluck dear

who is this fine girl En?

@dhavey,it's me na

You know me?? If yes hi me on whatsaap. Thanks

Na my cousin sister frnd wey dey related to my grand parent uncle senior brother. Vote, u dey ask question

Yowa! C cute smile, you fine wella baby