You are viewing a single comment's thread from:

RE: Naijapidgin dey share ten (10) SBD. Where you dey?

Oya i carry hand give oga for naijapidgin and everybody wey be members o. I greet una say happy palm sunday,hope say una service sweet for your side?

Anyway make i go straight to the koko

  1. I just dey stroll dey read people post na im i come branch see naijapidgin. Them talk say na pidgin we go dey use yarn for there,na im make me happy say make i join since i don see my people. Infact,na pidgin you fit use express unaself very well wey people go understand you. I gbadun the people wey dey whatsapp group too much,dem be like family there.

  2. Like wetin i talk say i dey stroll see una post,nobody carry me come o,na carry i carry myself come meet you people. As per wetin we go do make this community better na make you guys create awareness much so that people wey dey stroll like me go see una post come join too.

  3. I no fit talk wetin bad thing una dey do wey i no like because i just join una and i no wan dey jump matter come dey judge una,but as time dey go,if i see una character,me go yarn una o. I no dey hide at all

IMG_20180319_075359.jpg

This is real me,hope my smile is sexy?