You are viewing a single comment's thread from:

RE: Naijapidgin dey share ten (10) SBD. Where you dey?

in #naijapidgin6 years ago

Zagadat..my people say as e dey hot, naso e dey go..so here na my entry.

1 the first time wey man pikin join this our obodo steemit community, man being just dey do am just to gather small money take hold body no fun inside at all but every every change the moment wey man pikin sabi abt naijapidgin...naijapidgin na the only place wey you go come jolificate con still win small something inside..ah ah that one na weyti we country people dey call double awoof abbi no be soo?

2 weyti me think say una go fit do to make this we community better pass like this na concerning this we contest matter...una no dey give we admin power and e no good...our ogbonge admins suppose to dey pick winners sometimes on their own..at least that one go let us sabi say dem admins get small power and e go make people respect we admin..because if respect no dey things fit go wrong oo. And na @udezee tell me about this our ogbonge community

3 as for me ehn..everything wey una dey do dey swit man belle ooo...I remember the first day wey I join naijapidgin whatsapp group..that same night na e I win card iyoo.. @zizymena na e sama me the card. My body swit me no be small.

JPEG_20180314_171426.jpg

Sort:  

Keep rocking baba. Nothing do you.

Kai! Bros, you finish talk for here...I just dey smile as I dey read your entry. Carry go!

Baba, you fresh paa. Mr Steem Nigeria.

On point my guy