You are viewing a single comment's thread from:

RE: Naijapidgin dey share ten (10) SBD. Where you dey?

in #naijapidgin6 years ago
  1. Wetin make me like naijapidgin be say na free place to yarn your mind and you fit see plenty people wey you fit play with. Naijapidgin be like school, you dey learn and you dey play.

  2. As e be I like to dey yarn people about naijapidgin well, I don meet people wey dey Steemit and wen I yarn them about naijapidgin dem rush come. I even dash dem whatsapp link sef. To dey resteem sef, dey help am grow wella. Na for one hot post wey i see @ogoowinner wey she still dey do her contest wey we go change English to pidgin. Na there she yarn about naijapidgin, na so I carry my leg Waka see am.

  3. Wetin naijapidgin dey do we me no like, maybe na me ooo but I dey feel say some people dey form cacus for there, like na my person be dis. Another thing again na we be 102 people for the group, we no even reach 20 wey dey yarn.

4.FB_IMG_1521900795121.jpg
Na my new look be that.

Sort:  

@tutufaith don't be surprised seeing you here again. @tyrex from the @airhawk-exchange. Make sure you win this.

Chai... See fresh girl

See your life

Your entry dey valid. We dey wish you well

Hmmm soft fine bae