Bilgisayarınıza Hackerlar Saldırmış Olabilir

in #news6 years ago

Kripto paralara ilgi arttıkça bunları fırsat bilen hackerlarda tüm yöntemleri denemekte bazı kripto para borsalarını hacklemekte bazıları ise kişisel bilgisayarlara saldırarak madencilik yapmakta.

Microsoft açıklamasına göre 40bin bilgisayara saldırı yapılmış ve bunun içinde türkiyede var bilmediğiniz programları indirmemenizi ve böyle saldırılara ancak dikkatli şekilde davranarak karşı çıkabilmemiz için uyarıda bulundu.

Sort:  

Ben Steemit kullanmaya başladıktan sonra xcryto vb tarzı sitelerden mail alıyorum ve sürekli link atıyorlar tabi ben bilinçliyim bu konuda ama yanlışlıkla linke tıklayan olursa 1 milisaniyede bilgisayara atılan trojan ile bilgilerinize ulaşabişilirler. Bilmediğiniz linklere tıklamayınız .

Arka planda mining yapan dosyalar olabiliyor mesela. Bir kaç defa denk geldim ben. Chrome uzantısı eklemek zorunda kaldım. İsteyenler bakabilir; mining blocker ! Benim bilgisayarımda mining yapsa eline ne geçecek ki 3-5 kuruş ancak çıkar demeyin, sizin gibi on binlerce insanı düşününce güzel para !

Thank you for reminding @kusadasi

Please chek one my this post maybe you can like my post.. 😊😊
https://steemit.com/travel/@walad/the-scenic-beauty-of-the-beach-sumur-tiga-cities-of-sabang-eng-ind-184de75fb508b