Sort:  

Straks eg såg biletet meinte eg at det var ein forglemmegei, men kva art kan vera vanskeleg å avgjera.
Dei to vanlegaste artane er Åkerforglemmegei (Myosotis arvensis) som er den mest vanlege. Den har små blomar. Deretter kjem engforglemmegei (Myotis scorpioides) som har større blomar. Diameter på blomen kan nærma seg ein centimeter.
Når ein ser på eit makrofota og ikkje har anna å referera storleik på er det vanskeleg å avgjera storleik på blomen. Men kanskje kan fotografen supplera oss med kva storleik det var på blomane.
Eit par andre forglemmegeiartar kan og vera aktuelle. Det er skogforglemmegei og fjellforglemmegei. Dei ôg skal ha større blomar enn Åkerforglemmegei. Eg og har nokre makrofoto av forglemmegei, som eg kjem til å publisera.

Med vennleg helsing
@Siggjo

Hei @Siggjo
Jeg er usikker på hva disse heter, men kan komme med noen ekstra opplysninger.
Det var vel ca 1 cm store blomster. Vokste i veikanten på ca 750 moh og det så ut som de kom i "klaser" med blomster på hver stilk.
Håper det hjelper. Så at bilde ble utbrent først etter jeg la det ut så skal komme med en litt bedre utgave av disse etter hvert

Hei @Valth
Litt usikker på denne her, men skal svar @Siggjo på det han lurer på under her så kanskje han kan artsbestemme denne lille saken.
Ellers hyggelig at du liker det. Ser at det ble litt utbrent i det hvite etter jeg la det ut så skal komme med en litt bedre bilde av disse etter hvert.

Hei @Gyldenhorn
I fleire floraer står det at forglemmegei kan vera vanskelege å bestemma. At denne har store blomar tyder på at det er ein engforglemmegei eller ein fjellforglemmegei (Myosotis decumbens). Begge desse artane har store blomar.
Elles merka eg meg at denne planten vaks om lag 750 m.o.h. Det kan tyda på at det er ein fjellforglemmegei. Eg la ôg merke til at du nemnde at blomane vaks i klasar frå stilken. Det kan tyda på fjellforglemmegei sidan ein flora eg brukar, viste nettopp klasar av blomar på fjellforglemmegei. No veks dei litt i klasar på dei andre artane ôg, så eg vil ikkje heilt utelukka engforglemmegei. Skulle ein bestemt dette sikkert måtte ein truleg hatt besøk av ein flink botanikar på staden der planten veks.

Med vennleg helsing
@Siggjo