Sort:  

😂😂😂😂
Take what belongs to you? I hope that isn't me because I'm nor understanding now 😂

If no be u, na who else?

Wahala o 😂😂

Don't worry. You are safe with me. Ask @hopestylist

Oh okay

You are not safe anything with @onos-f 😂😂😂

Run ooooo!!!!
😂😂😂

Hahahaha... Look at this guy o. How can my sister be running from me 😂 @ksam u dey kolo o

Hahaha, nor be lie, do your thing 😅

@merit.ahama run oooooooooo!!!!

You don see say na weak lines him use...

Run oooo 😂😂😂😂

😂😂😂
I'm on my way to run like this 🏃‍♀️😂

As you dey run no look back ooo

You know say na ontop Lot wife, na him Dangote Salt take establish....

🙄🤣
You're crazy Sammy, it's confirmed

😅😅😅
But I no lie na 😅😅

Yes, still confirming your crazines 😂

Awwwwn
Thanks baeby 🥺🥺
Ahhhhh.... shey person no go slap me like dis 😅 for calling him baby baeby 😅😅😅

Watin man do man?