You are viewing a single comment's thread from:

RE: Greetings steemiens!

in #permaculture6 years ago

2000 de mp, superb, ce vrei sa faci cu ei? livada mixta, productie de legume, jungla?
Te rog din tot sufletul sa nu faci o jungla, insist sa nu alergi ca un bezmetic aruncand seminte in stanga si-n dreapta pentru ca vei da ecosistemul peste cap si-ti va lua vreo 2 ani sa repari greselile.

Sort:  

Sunt 2500pm in total, iar obiectivul final este o gospodărie autarhică în care se vor găsi(printre altele), un iaz,sera, acvacultură+permacultură, o V.A.W.T., fântână, mlaștină artificială.... . Bineînțeles că voi pune toată călătoria pe Steem 😋. Încep in două săptămâni 😉.
Îți mulțumesc pentru răspunsul de mai sus, Son-Rise funcționează doar cu 100% acceptare și dragoste necondiționată, something you can't fake. Personal, sunt adeptul unui amestec intre ABA, Son-Rise, Greenspan Floor Time și împărtășesc viziunea lui Albert Adler .
De altfel, cred că substanțele psihedelice au un potențial "nedescoperit" in înțelegerea autismului 😁.

Bine ai venit! Si eu am exact visul asta, sa imi fac o livada undeva departe de Bucuresti in urmatorii 5 ani. Si am prieteni care deja si-au cumparat teren departe de Bucuresti. Si eu am o curte mica, din pacate nu am timp si sunt si lenes! Te asteptam si pe Discord, iti spune @lishu :D