Alternativní výklady

in #petrvl3 years ago

Víte já mám rád alternativní výklady, takže něco málo o covidu ale spíše o alternativě.
Dušek na seznamu o vývoji.

Opera Snapshot_2021-12-03_164411_www.seznamzpravy.cz.png

Ano já jsem ta čísla viděl a taky mám signál o brždění o kterém uvažuji opatrně a ano taky mám signál už delší dobu že jsme na hranici testovacích kapacit. Jenže jak jsem si ten článek četl tak mě napadl docela zajímavý oříšek. Podíváme se na data.

Opera Snapshot_2021-12-03_164625_www.seznamzpravy.cz.png

Ten oříšek mě napadl při otázce a úvaze nad tím, že i ta minulá vlna trvala půl roku a v podstatě celou dobu byla nad 10k denně. V téhle úvaze pomíjím úplně podstatu omikronu a vakcinace. O to mi nejde. Mě to napadlo když tam Dušek mluví o rychlosti šíření viru. Oni to pořád počítají kolik jeden nakazí a kolik kontaktů atd... No ale teď k té alternativě. No ale co když teda existuje druhá hranice maximální rychlost. A tu totiž nebude vůbec udávat infekčnost viru.
Co jsem tím chtěl říct, je to, že vy také nezvládnete pět narozeninových oslav za sebou. Zkrátka horní hranice je to kolik lidí dokážete potkat tedy kolik kontaktů jste schopni udělat. Mě se právě zdá že je možné že se teď pandemie bude podle téhle logiky chovat. Portugalsko už má více případů než při letní vlně kdy měli proočkovanost jako mi. Teď jsou na horní hranici očkovanosti ve světě.

Tady se totiž dostáváte do alternativních výkladů tím, že podle dat a úvah se snažíte porovnat jiné časové linie, které neproběhly vůči té která proběhla. Alternativní výklad se stává popisem reality, která není všeobecně uznávána vědomím široké veřejnosti. Ale přesto alternativní výklad nemusí být mylný.

Alternativa

Jeden z vlivných momentů v mém životě byly návštěvy festivalu Alternativa Je to už sice dávno. Ale pro mě je to jeden z těch hraničních momentů kdy muzika překročí své hranice a muzikou může být i něco jiného než samotná muzika. Alternativní zákoutí neprozkoumaných spojitostí jsou zábavná a děsivá najednou.

PXL_20211130_230042510.jpg

Půlnoc překračuje všechny postoje. Nemáme ji jak zapsat. Je to pravě jeden z těch nespojitelných okamžiků které nelze zapsat.

Oni totiž alternativní výklady přicházejí odněkud odkud přicházejí ty nealternativní. Jen to vidí jinak. Alternativní výklad může vést ke stejným závěrům jako ten nealternativní. Já jsem za ty desetiletí co se hrabu v kompech přišel na to že postupů je vícero a je celkem nepodstatné který použijete. Je fakt že USB nezastrčíte do HMDI, ale spojení těchto konektorů můžete vyřešit hned několika způsoby.

Na závěr se vrátím k té mé depresivní covidové alternativě.
Jak už dlouho tvrdím viz hodně staré články lidstvo má tak plus mínus okno 3 měsíce a nebo možná 6 ale pokud nezvládne tak to jede dál. Viz příchod omicronu. Jak jsme si povídali s @krakonos pod jedním článkem tak odhadem třeba může imunita lidstva zabrat 7-10 let, pokud to teda jde. Co kdyby začala kolovat zase alfa fungovali by ty upravené vakcíny třeba po dvou letech? Nebo by se pak muselo boostovat původníma.

PS: mám v hlavě konspiraci takovu o které by se měl udělat rozhovor do @zihadlo, protože prostě o tomhle se přeci před světem nedá mlčet. Ještě že tu je takový správný plátek jako Žihadlo.

Sort:  

Náš seriózní list je připraven přinést jakékoli odhalení!

Až dojde na publikování oné teorie poskytnu zákulisní informace samo sebou. :)