Oaks / Duby

in #photo4 years ago

I mentioned them in the last article. So here's something I can't explain. Oak seedlings are located in České Švýcarsko National Park.


V posledním článku jsem se o nich zmínil. Tady je tedy něco co si tak nějak nedovedu vysvětlit. Sazeničky dubů se nacházejí v Českém Švýcarsku.

image.png

Last year, I noticed that they were building a fence in a special forest place. There were alder trees that were cut down and some spruce raid. The taller spruces also felled and then they fenced it.


V minulém roce jsem si všiml že stavějí zas na zvláštním lesním místě nějakou ohradu. Rostly tam olše, které pokácely a nějaký smrkový nálet. Vzrostlejší smrky také vykácely a pak to oni oplotily.

ohrada.JPG
24 August 2019 / 24. Srpna 2019

I thought about it for a while and finally came to the conclusion that it would be some nonsensical protected environmental area. I could write a separate article about my opinion on them. A year later, when I arrived there, a friend showed me that oaks had been planted there. I couldn't believe my eyes.


Chvíli jsem o tom přemýšlel a nakonec jsem došel k názoru že to bude zas nějaká nesmyslná chráněná enviromentální plocha. O mém názoru na ně bych mohl napsat samostatný článek. O rok později když jsem tam přijel tak mi kamarádka ukázala že tam vysázeli duby. Nevěřil jsem svým očím.

image.png
Aug 18 2020 / Srpen 18 2020

Oak? Really? I have to go see that.
That's bullshit. They don't grow on waterlogged soils.
I had to went to determine the species in the corral.


Duby? Opravdu? Na to se musím jít podívat.
To je přece blbost ty na podmáčených půdách nerostou.
Nedalo mi to a šel jsem si určit druh do ohrady.

image.png
Quercus robur / Dub letní

There are about two hundred seedlings in the corral. It took some effort to build a fence and plant seedlings. And I don't know why. If the seedlings don't survive in that waterlogged soil for very long.


Semenáčků je v ohradě asi dvě stě. Postavit ohradu a vysázet semenáčky stálo nějaké úsilí. A nejde mi do hlavy proč. Když ty semenáčky tam vté podmáčené půdě moc dlouho nepřežijí.

image.png
You can already see that a lot of them are not allright. / Už teď je vidět že spoustu z nich není v pořádku.

image.png

Sort:  

Zase si někdo myslí, že na tu přírodu vyzraje... Ach jo...

Někdo si spletl hráz rybníka s mokřinou? Na to museli teda hodně dlouho a draze študovat :-/