Καταιγίδα! Storm!

in #photography6 years ago (edited)

IMG-1.jpg

Πρώτη φορά βλέπω φυτό να μοιάζει με καταιγίδα
και πίσω του να καίει μια φωτιά!
Δεν ξέρω όμως αν αυτή η φωτιά
καίει εμένα ή του άλλους!
........ μήπως όμως όλοι οι άλλοι είμαι εγώ;

First time I see a plant look like a storm!
and behind it burning a fire!
I do not know if this fire
burns me or the others!
........ or may I be all the others?

Ευχαριστώ!
Thanks!
@onart

Sort:  

Πολλές φορές βλέπουμε στους άλλους στοιχεία του εαυτού μας . Καλό σημάδι αυτό διότι έχουμε αρχίσει την διαδικασία της αυτοπαρατήρησης και γνώθι σ'αυτόν..
Την καλημέρα μου !

Πολύ βαθυστόχαστο αυτό που λες .........
νομίζω ότι δεν κοιτάς απλώς τα πράγματα
αλλά βλέπεις και μέσα από αυτά!!!
Την ενδιαφέρουσα αυτή σκέψη
την συνειδητοποιώ και την παρακολουθώ πλέων!
......... Καλημέρα και από εμένα!

Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και την ανταπόδοση της ευχής για Καλή -ημέρα!

επειδή όλοι οι άλλοι είμαστε εμείς πρέπει να κρατήσουμε κοντά μας μόνο τους κάλους ανθρώπους, δυστυχώς είναι λίγοι αλλά καυτερά να είναι λίγοι και καλοί!
Καλό μεσημερη..

Είναι καλό μέσα στη ζωή σου να υπάρχουν
μικροί τύραννοι ......... γιατί ξεπερνώντας
τα εμπόδια που σου βάζουν, γίνεσαι δυνατότερος!
Καλή συνέχεια Νίκο!

mou aresei poli i skepsi sou!!! kali sinexeia kai se sena!

νομιζω οτι οι αλλοι εισαι και εσυ,ολοι ανηκουμε σε αυτους, αν θα το καταλαβεις θα σωθεις, και θα βρεις δυναμη να τρεξεις για να μην καεις!!!

Αν αυτό που καίγεται είναι κάτι
που αγαπάς, τότε μένεις και
πολεμάς να τ σώσεις.
Διαφορετικά ........ ναι! Τρέχεις!

.. Μόνο που καίγεσαι και εσύ και μετά μένει η στάχτη.. μόνο

Καλύτερα ένα πυροτέχνημα που θα κάνω τη νύχτα της ζωής μου μέρα για μια στιγμή, παρά ένα χαμοκέρι σκλάβος στην κάθε ανάσα του αέρα!:)

Αυτό ναι.Συμφωνώ.