Stres ve Ben [Cointurk 19. Projesi] (@ouzzi#8604)

in #photography6 years ago

Merhabalar Arkadaşlar;
Bu yazımda sizlere stres gibi sıkıntılı durumlarda neler yaptığımı ve stresle nasıl başa çıkmaya çalıştığımdan bahsedeceğim.

IMG_7629.JPG

Öncelikle konuya şöyle bir giriş yapalım. Ben üniversite son sınıf öğrencisiyim. Okulu bitirmeye çalışıyorum. Bir yandan KPSS' ye hazırlanıyorum. Buna ek olarakta freelance olarak çalışmaktayım. Bu kadar yoğunluğa rağmen sosyallikten vazgeçtiğim söylenemez. Fakat yine de yükümün hafif olmaması bazı dönemlerde beni sıkıntıya sokabiliyor. Stres dediğimiz durumu yaşamaya başlıyorum.
Stresli olduğum durumlarda çoğunlukla düşünme eylemini %100 ümle yapabildiğimi düşünmüyorum. Yani tam olarak net kararlar veya doğru kararları veremeyebiliyorum.
Daha da kötüsü çevremdeki kişilerle tartışmalar yaşayabiliyorum.
Bu durumlar her ne kadar istemsizce gerçekleşse de engellemek için bir şeyler yapmam gerektiğinin farkındayım.

Peki Nasıl Engelliyorum ?

IMG_7636.JPG

Bu gibi stresli durumlardan kurtulmak için yapmam gereken en doğru şeylerden birisi -kendi bulduğum çare- kendimi doğaya atmak.
Orman gibi yeşillik alanlar, deniz kenarları gibi alanlarda yürüyüş, balık tutma, ateş yakma veya buna benzer şeyler. Bu gibi aktivitelerle stresimi azaltabildiğimi farkettim.
Çünkü o sırada doğayla iç içe belki de insandan biraz uzak olduğumdan içinde bulunduğum dertli durumu yeri gelince unutuyorum yeri gelince de derdime çare bulmak adına düşünürken en doğru karara ulaşabiliyorum.
Kısacası ben stresli durumlarda kendimi doğaya atıyorum.

IMG_7816.JPG

Bir Sonraki Proje Tavsiyem : Ben gezip görmeyi, farklı yerleri keşfetmeyi seven birisiyim. Projeye katılacak arkadaşlar bulundukları şehrin gezerek keyif alınabilecek güzelliklerini tanıtabilirler. Bunu yaparken şehrin tamamını değilde sadece bir bölgeye odaklanmak kaliteyi artırır düşüncesindeyim ve birazda Kripto para dünyasından uzaklaşmak stresi azaltabilir düşüncesindeyim :D

Sort:  

güzel olmuş

teşekkür ederim