Pechowy początek dnia - Pies sąsiada przegiął pałę.

IMG_20190502_175521.jpg

Obudziłem się o godzinie 7.45 nie minęło nawet pół godziny i zaczęła się jatka. Mama mówiła że słyszała w domu jak kura się drze, ale nie było jej widać na podwórku więc stwierdziła że wszystko jest w porządku i siedzi tam gdzie zwykle.
Chile później jak przenosiłem z nią pergolę, zobaczyliśmy że kur nie ma. Zajrzeliśmy w miejsce gdzie skubią sobie trawkę za domem, a tam wszędzie pióra, a dalej leży kura i rudy pies sąsiada koło niej stoi. Od razu go pogoniliśmy, nagle przypomnieliśmy sobie o drugiej kurze, tam jej nie było, przeszukaliśmy okolicę, nie ma. Okazało się później że uciekła do innego sąsiada w krzaki, cicho siedziała i ją nie znalazł. Zobaczyłem ją z daleka gdy się rozglądałem w tamtym kierunku, wtedy stała i obserwowała z daleka co się dzieje. A wszystko przez nie zamkniętą bramę, rano mój ojciec jechał do pracy i nie zamknął.


Tamtą kurę zakopałem, a tą musiałem poprowadzić by wróciła na podwórek. Niestety bezskutecznie, kura ma traumę i nie chce iść w tamto miejsce, cały czas się wraca. Ostatecznie pozwoliłem jej posiedzieć w ogródku z kwiatami przed domem. Gdy już zdecydowała się wracać, nie szła tamtędy gdzie pies załatwił srebrną kurę. Nie mogę ją pościć inną drogą bo tam moje psy siedzą, a one też lubią kury łapać. Ja sąsiadom problemów robić nie będę bo lepszych sąsiadów od nich nie będę mieć. Po prostu urwał im się pies i przeszedł przez dziurę pod płotem którą ciągle robi gdy nikt nie patrzy.


Problem jest w tym że ta kura była bardzo produktywna, dużo jajek znosiła, tak bym miał trochę swoich z wolnego wybiegu, a teraz nie dość że została mi ostatnia kura z traumą (ta co jest na zdjęciu) to jeszcze nie ma z kim ziarno skubać. Początek tygodnia i taki pech.

RIP Srebrna Kura 201?-2019

Sort:  

Congratulations @wrestlingworld! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You published a post every day of the week

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Szkoda zwierzaka, szczególnie, że zginął w taki sposób.

Już mi tylko kura i dwa psy zostały + jeszcze stonka w ziemniakach.

Z psem musisz rozmowę ostrzegawczą przeprowadzić, a kurę na kozetkę do psychologa zaprowadzić, tylko czy to nie będzie dla niej bardziej traumatyczne. 🤔

Najciekawsze jest to że po fakcie jak pogoniłem psa sąsiadów nie mogłem go potem spotkać bo gdzieś się ukrywał.

Po tym co piszesz to myślę, że pies sąsiadów ma również traumę :)