Sort:  

Nie zapomniałem, tylko nie zmieścił się ;). Poza tym, doszedłem do wniosku, że moje wpisy nie są godne tego tagu.

Posted using Partiko Android

Miana artykułu zapewne nie, ale tagu pl-artykuly to już na pewno. Niestety tag nie ma nic wspólnego z artykułami, ja pozbyłem się tych oporów.

Może nie zarobisz i tak jakiś kwot, ale czemu ktokolwiek, który przekroczy 200 słów (bo to jedyny warunek, żebyś mógł użyć pl-artykuly), ma mieć większy wpływ na platformę niż ty, bo do tego się sprowadza posiadanie pl-artykuly, a nie posiadanie.

Mnie dominacja na steem średnio interesuje. Poza tym, z tego co widziałem przez ostatni tydzień na polish i discord to sam tag nic nie daje. Trzeba jeszcze być w "ulubionych". A ja nie przepadam za poklepywaniem po plecach.

No, ale kółeczko samo całego SP nie przeje i spływa częściowo na innych. Rozumiem i szanuje.