You are viewing a single comment's thread from:

RE: DŹWIĘKI, ZA KTÓRYMI TĘSKNIĘ

in #pl-emocjonalnie4 years ago

Tak. Ja pamietam dobrze trzepak. Akurat o tym rozmawialam z swoim synkiem wczoraj, jak to bylo najlepsza zabawa.
Calkiem inne zycie, co bardzo bardzo tesknie za nim.
Ja tak samo przeprowadzilam sie to Kanady jak mialam 13-cie lat, 30 lat temu, gdzie jest calkiem inne zycie i przez dwa lata bardzo tesknilam za Polsko ale przez jakis czas sie pszyzwyczailam. Co mnie najbardziej boli jest to ze moje dzieci, nigdy nie bedo znali tego zycia wspanialego jak ja bylam jako dziecko.
Przepraszam za bledy, ale moj Polski nie jest juz taki dobry.

Sort:  

ale się cieszę, że napisałaś! 💖
Twój język polski jest bardzo dobry!
mamy tu całkiem miłą polską społeczność na tagu #polish,
odwiedzaj nas czasem, zapraszamy! :)

jednak niektóre wspomnienia zapisują się w człowieku na zawsze 🌷