Jak się ma tag #pl-filmy? [marzec] WAŻNE INFORMACJE!

in #pl-filmy5 years ago

Przed Wami kolejne podsumowanie tagu #pl-filmy! Jak się miewał tag na początku wiosny 2019 roku?

office-3295556_1280.jpg

Po lutym wydawało mi się, że wszystko zaczyna iść w dobrą stronę. Jednak się mocno pomyliłem. Zrobiło się cieplej na zewnątrz i już się nam odechciewa siedzieć przed kompem i pisać teksty o filmach. Marzec to naprawdę słabiutki miesiąc...

Ostatnie dni przyniosły również spore zmiany jeśli chodzi o nagradzanie publikowanych postów oznaczonych tagiem #pl-filmy (i #polish ogólnie). Ale o tym trochę później.

Co robiłem i robię obecnie?

Nie mam za bardzo czasu (i mniej ochoty) na pisanie o filmach. W wolnych chwilach wolę je po prostu oglądać. Dlatego od dawna już nie wrzucałem swojego tekstu na Steemit. Ale to jeszcze nie oznacza, że całkowicie porzucam pisanie i blogowanie. W ostatnich tygodniach jednak skupiałem się przede wszystkim na czytaniu Waszych artykułów oznaczonych filmowym czy serialowym tagiem. Pod każdym z nich starałem się zostawić komentarz.

Przeglądam także inne tagi w poszukiwaniu filmowych tekstów, a także staram się zachęcać nowych użytkowników do pisania o filmach.

binoculars-1209011_1280.jpg

W marcu wspierałem Wasze posty w ramach projekty "Perpetuum Mobile". Ale uwaga - PROJEKT MK ZOSTAŁ ZMODYFIKOWANY. Od teraz to nie opiekunowie tagów otrzymują możliwość podbijania wartościowych postów, ale każdy, kto ma czas, wyrazi chęć do bycia kuratorem i zostanie zaakceptowany przez @mmmmkkkk311.

Więcej o zmianach przeczytacie w poście samego twórcy projektu: https://busy.org/@mmmmkkkk311/perpetuummobile-reaktywacja-w-zmienionej-formie-licze-na-uczciwosc.

Zachęcam zatem wszystkich chętnych, by zgłosili swoją kandydaturę to "Perpetuum Mobile"! Niech wysokie upvoty nie omijają tagu #pl-filmy :D

Dodatkowo od początku czerwca 2018 roku jestem współpracownikiem Tygodnika Kuratorskiego publikowanego przez @kurator-polski. Co tydzień wybieram po dwa teksty z tagu #pl-filmy, które trafiają do coniedzielnego zestawienia najciekawszych postów tygodnia. Warto wspomnieć, że Tygdnik doczekał się własnej strony Blogczejn.pl.

Co zamierzam robić?

Zamierzam oczywiście kontynuować czytanie, komentowanie i podbijanie Waszych filmowych postów swoim mega skromnym głosem. Współpraca z @kurator-polski ciągle trwa, więc każdy ma szansę trafić do Tygodnika Kuratorskiego.

Kończy się jednak moja działalność w projekcie "Perpetuum Mobile". 31 opublikowanych raportów, setki podbitych postów botem MK i masa satysfakcji, że jakoś przysłużyłem się, by autorzy publikujący w moim ulubionym tagu mogli zostać lepiej wynagrodzeni - tak wygląda mój bilans bycia kuratorem w PM.

Dzięki wielkie @mmmmkkkk311 za wiele miesięcy tej współpracy! Oby nowa wersja PM jeszcze lepiej przysłużyła się naszej polskiej społeczności.

Od teraz każdy z Was może zostać opiekunem tagu #pl-filmy i innych dobrych tekstów. Zapoznajcie się z tymi informacjami i zgłoście chęć zostania kuratorami :)

Jak wspomniałem wcześniej, nie odchodzę ze Steemit. Nie przestanę czytać Waszych tekstów. A liczę, że i od czasu do czasu coś opublikuję. Jednak w moim życiu pojawiły się inne ważne sprawy, które są dla mnie priorytetami, zatem może mi czasami brakować czasu na pełną opiekę nad tagiem. Mam nadzieję, że nie macie mi tego za złe.

Co do konkursów - jakieś postaram się organizować :D Nie wiem kiedy, ale może przed końcem świata się wyrobię. Śledźcie zatem konto @pl-filmy oraz @kusior, aby Was nic nie ominęło.

Również zachęcam Was, byście sami zorganizowali jakieś konkursy. To naprawdę ciekawe doświadczenie! Takie inicjatywy postaram się wesprzeć. Spokojnie możecie liczyć na resteem z mojego osobistego konta jak i konta kuratorskiego @pl-filmy.

Możecie mnie znaleźć na Steem Chat jako @kusior oraz na Discord.

document-3268750_1280.jpg

Jeżeli tylko się będę wyrabiał, każdy upływający miesiąc podsumuję raportem podobnym do tego. Chcę, żeby wszyscy mieli jakieś pojęcie jak ukochany tak #pl-filmy się miewa :)

Trochę statystyki

Z poprzedniego podsumowania wynikało, że z tag #pl-filmy nie ma się najlepiej, ale sytuacja jest stabilna. Niestety, marzec pokazał że może być gorzej.

Korzystając z uprzejmości @jacekw, pozwolę sobie wrzucić w tym miejscu wykresy stworzone przez niego. Dostępne są grudzień, styczeń, luty i marzec.

Pokazują one jacy użytkownicy byli najlepiej wynagradzani (w STEEM) za swoje teksty oznaczone tagiem #pl-filmy w ostatnich miesiącach.

Grudzień

Suma nagród: 179.405, liczba autorów: 26.

Styczeń

Suma nagród: 170.104, liczba autorów: 21.
styczeń.png

Luty

Suma nagród: 172.386, liczba autorów: 25.
tag pl-filmy.png

Marzec

Suma nagród: 149.230, liczba autorów: 21.
zarobki.png

Spadła zarówno liczba publikujących autorów, jak i suma nagród za posty. Nie jest dobrze.


Na stronie https://steemweb.pl/tags, której autorem jest @rafalski zbierane są bardzo przydatne i interesujące dane na temat polskich tagów, użytkowników etc. Pozwoliłem sobie zaczerpnąć z niej trochę liczb dotyczących tagu #pl-filmy i przedstawić je w odpowiedniej formie. Podobno liczby nie kłamią, więc zobaczmy co one nam powiedzą o kondycji polskiego około filmowego tagu.

Najpierw chciałbym pokazać jak w 2018 roku i na początku 2019 rozkładała się liczba postów w danym miesiącu. (Wykresy utworzono w arkuszu kalkulacyjnym Excel).

liczba postów.jpg

45 to wynik bardzo słaby. Patrząc historycznie, od ponad roku nie było tak źle. Czy da się odwrócić tą sytuację?

Poniższy wykres przedstawia liczbę postów na dobę publikowanych pod tagiem #pl-filmy w ostatnich miesiącach.

posty na dobę.jpg

Półtora posta na dzień - mizernie... W złotych miesiacach Steemit byli autorzy, którzy publikowali regularnie prawie codziennie. Teraz tak dobrze nie ma :(

Ze strony https://steemweb.pl/tags pobrałem również dane dotyczące ilości publikowanych postów ze wszystkich tagów z prefiksem pl- oraz dodałem bardzo popularne tagi #reakcja, #tematygodnia i #sp-group. Dla każdego miesiąca bieżącego roku stworzyłem ranking najbardziej popularnych tagów ze względu na ilość publikowanych pod nimi postów. Na wykresie poniżej zobrazowałem jak w tych rankingach plasował się tag #pl-filmy.

miejsce w rankingu.jpg

Liczyłem na wejscie do pierwszej dziesiątki, a się okazało, że prawie wypadliśmy z drugiej. Daliśmy ciała w tym miesiącu. Rozleniwiliśmy się za bardzo.

Jakby ktoś był ciekaw jakie miejsca zajmują inne tagi, to poniżej przedstawiam tabelę z pierwszą dwudziestką.

ranking tabela.jpg

Kondycja tagu #pl-filmy jest naprawdę kiepska. Ale nie załamujmy się. Może nadejdą lepsze czasy...


W marcu kunkursów nie było :( Ale liczę, że jakieś się pojawią. Pamiętajcie, że Wy je również możecie organizować!

Poniżej wykres przedstawiający liczbę postów w kolejnych edycjach konkursu.

konkurs.jpg

Podsumowanie

Stan tagu #pl-filmy jest krytyczny... Liczę jednak, że nie umrze on tragiczną śmiercią. Kolejni autorzy odchodzą ze Steem'a, wielu zawiesza pisanie (mea culpa), a nowych użytkowników ze świecą szukać...

No nic. Czekamy na lepsze czasy :) A w tym czasie nie zaszkodzi publikować i komentować ;-)

Na końcu chciałbym podziękować wszystkim autorom publikującym i komentującym pod tagiem #pl-filmy. Liczę na to, że będzie nas coraz więcej i utworzymy sporą społeczność steemowych kinomaniaków :D

thank-you-362164_1280.jpg


Sekcję komentarzy pod tym postem zostawiam Wam. Będę wdzięczny za każdą sugestię czy pomysł mogący wpłynąć pozytywnie na tag #pl-filmy. Możecie mnie również ostro skrytykować ;-)

Będę również bardzo wdzięczny za każdy resteem. Niech cała społeczność się dowie, że tag #pl-filmy nie umarł i jeszcze pokaże pazur :D


Grafiki nie będące wykresami pochodzą z Pixabay.


Zapraszam na mojego bloga: http://zkusiorabani.pl/
oraz do polubienia strony na FB: https://www.facebook.com/zkusiorabani/

Jeśli tylko Ci się spodobało zostaw upvote i komentarz :) Będę niezmiernie wdzięczny :) Możesz także obserwować mój profil, by nie przegapić kolejnych postów!

Sort:  

Congratulations @pl-filmy! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemFest⁴ commemorative badge refactored
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Congratulations @pl-filmy! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s):

You got more than 50 replies.
Your next target is to reach 100 replies.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Check out the last post from @hivebuzz:

Valentine's day challenge - Give a badge to your beloved!
Hive Power Up Month - Feedback from February day 8
Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!