You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kobiecym okiem #1 ... czyli kobieta o kobiecie.

in #pl-kobietom6 years ago

Poruszyłaś też temat kobiet w ciąży, o czym ja miałam okazję napisać artykuł. Takie zachowanie kobiety wobec kobiety ciężarnej dla mnie jest czymś okropnym.
Chciałam też odnieść się do tego, że to kobieta zwróci kobiecie uwagę o karmienie niemowlaka w miejscu publicznym... Nie widzę problemu, żeby kobieta karmiła dziecko w miejscu publicznym jednak są sytuacje, gdy i mi się to nie podoba. Wiele nie trzeba by zrobić to wystarczająco dyskretnie. Wydaje mi się, że mężczyzni nie zwrócą kobiecie uwagi bo nie chcą urazić kobiety poruszając tak delikatny temat, poza tym mężczyźni piersią nie karmią więc tym bardziej ich to niedotyczy.

Sort:  

Nie zapomniej, że mężczyźni to wzrokowcy ;)

Ale też sam widok wywołuje bardzo skrajne wrażenia. Wiem że są ludzie, którym się on podoba, ale chyba w jakiejś mniejszości raczej. Są też tacy jak ja, których skręca na samą myśl - to nie jest przyjemne, gdy dostajemy w pysk prawdą, że to, co kojarzyło nam się z beztroską zabawą i rozpustą, jednak ma zastosowanie, tak odległe od wcześniej wymienionych stanów. W takiej postawie, bycie wzrokowcem może tylko zaszkodzić. :D Z tym że, dzięcięce szczęście i zaspokojenie głodu jest znacznie ważniejsze niż nasze odczucia - dlatego sie nie czepiamy i odwracamy wzrok, bądź rzucamy się do ucieczki :D

Tu by musiał się mężczyzna wypowiedzieć... Bo zdaje mi się, choć pewności nie mam, że nie chodzi tu o to, że mężczyźni są wzrokowcami.

O sorki wilku :D Nie zauważyłam, że napisałeś ;)


Ogłaszam stan klęski. dziękuję wszystkim, którzy mnie wspierali - robiliście to bez sensu. Buziaczki

Ja niejednokrotnie karmiąc dziecko ,,przyłapałam'' jakiegoś przypadkowego mężczyznę, który patrzył się prosto w moją pierś. To zależy od charakteru i..nie wiem czego 🤔

Pewnie był zdziwiony, że jej nie zakryłaś :)

Wyobraź sobie, o ile możesz, że kobiety (w tym ja) zakrywają piersi karmiąc.
Na mężczyzn różnych można trafić. Jedni będą się patrzeć, inni nie. A czasami jest na co patrzeć, a czasami niestety nie 😱😂

Musisz więc żyć w miejscu gdzie są wybitnie zezowaci mężczyźni, którzy mimo, że zakryłaś pierś potrafili patrzeć się prosto w nią :D

A Ty musisz żyć w moejscu gdzie mężczyzn nie ma?🤔 albo może są tylko problem jest gdzie indziej.
Czy byli zezowaci? Nie... próbowali się czegoś dopatrzeć może :-)
Miłej nocy ;)