You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kobiecym okiem #1 ... czyli kobieta o kobiecie.

in #pl-kobietom6 years ago

Mam szczęście, że się nie kumpluję na tyle z kobietami, żeby do mnie wieści o czyjejś zazdrości kiedyś dotarły z którejś ręki. Koleżanki które mam (bliższe lub dalsze) są tak różne ode mnie, a nawet mają na tyle inne aspiracje, że ciągle zdarzają nam się różnice poglądów, ale zazdrość to chyba też nie.. Nie mogę sobie przypomnieć takiej sytuacji. Natomiast ludźmi 'na ulicy' to już kompletnie się nie przejmuję, ale to moze być też to, że jestem zbyt przeciętna, żeby mnie to spotkało. Życzę nam paniom oraz panom mniej zazdrości i dużo pozytywnych doświadczeń na co dzień :)

Sort:  

Wychodzi na to, że nikt się nie kumpluje z kobietami poza mną (Señor Lobo de Cristal). Dobrze że mnie macie dziołszki, bo co by to było.
Moc uśmiechów, ciepłych myśli i wynaturzeń od Troskliwego Ojca Pięćdziesięciu Plemion Zarazy, ja się skromnie dołączam.
pozdro.jpg

Bo gady mogą. Oraz niektóre ssaki :D

ze ssaczych zwyczajów zostały mi chyba tylko używki i rozpusta. Poza tym samo szkło - transparencja, pryzmatowanie, rysy na panelach podłogowych... takie zajęcia. To nie będzie zarzut, ale obserwacja - zastanawiają mnie damskie podwójne standardy: Wszyscy musimy myć zęby milion razy dziennie i oślepiać uśmiechem, a jak jaszczurowi cuchnie z paszczy tak że musiałem sobie wypalić receptory węchu, kubki smakowe i gruczoły łzowe to jakimś cudem nadal jest słodki i kochany (Monsieur Loup de Verre). Ja pozdrawiam nadal, kicia tylko słodko syczy bo już raz pozdrowiła i wystarczy

Taka sytuacja... Kiedy jaszczur jest jaszczurem a kiedy wilkiem? Tenże bowiem do ssaków należeć winien. Chociaż daleka jestem od szufladkowania!

Chciałkbym odpowiedzieć że w zależności od ochoty na higienę jamy ustnej, ale nie byłoby to prawdą, choć byłoby śmieszne. Nie ma tu niestety znamion schizofrenii - wypowiadam się tu ciągle jako wilk, przekazując jedynie od jaszczura te wszystkie niepokojące dowody troski z nutką zgnilizny. Ponadto trochę bezwstydnie i całkiem narycstyznie testuje sobie nicka w różnych językach, czego dowody znajdujemy w nawiasach. Pogubiłaś się , więc formuła nie jest aż tak czytelna, jak bym chciał. Potem to naprawie (Pán skleněný vlk)