1/3 Pucharu #pl-sport już za nami. Jak wygląda tabela? | Pula nagród 17 SBD, 1.4 STEEM

in #pl-sport6 years ago (edited)

QmeRtJXVe8EZ8insMtNkRjMvfmkEeiKEPdM4R6WJ3Sg96j.png

1/3 Turnieju już za nami, więc nadeszła pora na lekkie podsumowanie.

Tegoroczny turniej w Rosji idealnie pokazuje jak piłka nożna potrafi być nieprzewidywalna. Piękne stadiony na których rozgrywane są tak emocjonujące dla całego świata spotkania, widziały już nie jedną niespodziankę.

Największe z nich to zwycięstwo Senegalu w meczu z Polską (szkoda tego spotkania, gdyż dwie bramki które zostały nam strzelone padły po naszych błędach), zwycięstwo Meksyku nad Niemcami, wygrana naszego grupowego rywala Japonii z Kolumbią a do tego również musimy dołożyć spotkania Argentyny z Islandią oraz Brazyli ze Szwajcarią.

Jak widać uczestnicy naszej zabawy nie mieli łatwego zadania z wytypowaniem poprawnych wyników. Zobaczmy zatem jak aktualnie wygląda tabela Pucharu #pl-sport



Na pierwszym miejscu naszego rankingu zasiadł @michalmehow który od początku pewnie rozsiadł się na tronie i nie planuje z niego szybko zejść. Zaraz pod nim uplasował się dexxx30 który ustępuje tylko o 1pkt. Niżej w tabeli panuje ogromny ścisk, więc rywalizacja zapowiada się emocjonująca.

Jak natomiast wygląda sytuacja z poprawie wytypowanymi wynikami? ( na 14 możliwych)

  1. @michalmehow - 5

  2. @dexxx30 - 4

  3. @kusior - 3
    @tomosan - 3
    @pakol - 3

  4. @beleg - 2
    @mokambo - 2
    @synekto - 2
    @bobek11 - 2
    @offside - 2
    @wrestlingworld - 2
    @grzyb77 - 2
    @wzp - 2
    @fradek - 2

  5. @josiu - 1
    @jacekw - 1
    @khrom - 1
    @ptaku - 1
    @maras27 - 1
    @jasiu - 1
    @lukasz.gajewski - 1
    @mastek - 1


Jeśli chcecie być z tabelą Pucharu #pl-sport na bieżąco to zapraszam was na konto @maras27 który prowadzi tabelę LIVE naszej zabawy.


Nie zdążyłeś dołączyć do zabawy?
Jeśli jest ktoś, kto nie zdążył zapisać się do zabawy a chciałby wziąć udział, niech napisze w komentarzu. Jeśli będzie odpowiednia liczba chętnych, stworzę drugą tabelę w której będą powiedzmy punkty liczone dopiero od spotkania Brazylia - Kostaryka. Oczywiście w tej tabeli będą wszyscy gracze którzy już wzięli udział a także ci którzy dopiero dołączą. Jestem gotowy przeznaczyć 2 SBD na osobną pulę dla tego rozwiązania. Wygrana może nie będzie zbyt duża ale chodzi o zabawę ;)


Ściana Chwiały

@thedragonnis / @dsport 5SBD
@bithubpl 3SBD
@grzyb77 2SBD
@beleg 2SBD
@jozef230 1SBD
@gtg - solidny upvote (4.05 SBD , 1.42 STEEM)

Sort:  

@beleg a robisz jakiś konkurs na "drabinkę mundialu" ?

A ja chyba niestety zostałem zdyskwalifikowany, bo nie ma mnie w tabeli :)

Wybacz mój błąd, już poprawione ;)

dzięki bardzo :)

widzę że nie jestem na samym dole, nie jest źle

Portugalia z Hiszpanią to umiała grać a teraz gra pod @michalmehow

Coś czuję, że uruchomił swoje kontakty. Tak samo Urugwaj zaraz mu siądzie :P

Urugwaj też @michalmehow'ał ... ciężko będzie te straty nadrobić:)

Siemka.

@beleg teraz jak czytam Twój wpis to zobaczyłem, że wrzuciłem potrójną tabelę i opis całego dnia ale zapomniałem dać aktualną tabelę na ogólny ;) dexxx30 ma 2 pkt straty ;)

Za chwilę poprawię ;)

No w sumie, chyba że specjalnie nie liczyłeś wyniku ostatniego meczu ;) bo chciałeś rozpisać tabelę po 1/3 naszej rozgrywki ;)

Tak, chciałem aby było równo 1/3 ;)

Ok ;) Tak czy siak dzięki temu zauważyłem że coś mi nie wyszło wstawienie aktualnej tabeli ;) Zaraz, zanim podliczę 2 dzisiejsze mecze, to zobaczę czy liczba dokładnych wyników się zgadza ;)

No i skończyło się @michalmehow'em

O kurczę, dobry jestem. Mam nadzieję, że moje ziomeczki z Japonii pozytywnie zaskoczą swoją grą. :)

No i na koniec Hiszpania też @michalmehow'ała

Kiedy oficjalne rozstrzygnięcie konkursu?

Wyniki będą jutro. Przepraszam że tak późno ale dopiero dziś wróciłem z wakacji a w trakcie wyjazdu nie mogłem tego zrobić.