Byc graczem - jak to bylo kiedys a teraz--- VLOG#2

in #pl-video6 years ago


Hej, dzis Vlog o tematyce bardzo mi bliskiej a dokladnie o tym jak to jest "byc graczem". Jak granie wlynelo na moje zycie i czy swiat bez gier bylby gorszy? Zapraszam do ogladania!


▶️ DTube
▶️ IPFS
Sort:  

Kup sobie mikrofon krawatowy to od razu poprawi ci się jakość dźwięku o połowę ;) Nie jest to duży wydatek, a następny vlog będzie dużo lepiej oglądany.

myslalem nad tym ale nie wiem jak sie za to zabrac, moja kamera nie ma mozliwosci podlaczenia mic, wiec jedyna opcja to nagrywanie na dyktafon w telefonie poprzez mikrofon podlaczany pod jacka. Widzialem na twoich vlogach, ze masz mic na piersi takze jak Ty to rozwiazales?

Ja mam w lustrzance możliwość podłączenia mic. Podłącz pod dyktafon w telefonie i nagrywaj dźwięk w kamerce i na fonie to później ładnie dopasujesz to w tempie w programie do montowania. Szumy i reszta to sobie w Audacity poprawisz ;) Poradników na youtubie jest pełno.