Sort:  

To na pewno nie bede ja 😂😂😂 Kto chce Ferrari jezdzic anyway? 😂

Ewka!! And @rozku ! I had a dream! Piekny bialy kotek z czarna latka na oku skoczyl na mnie z okolo 10-cio kotkowej rodziny 😍 He’s coming to me, I know it 😁😍💙

Oooo no to zaklepane :D

Obym nie za dlugo musiala czekac na niego 😂💙

haha 😻
to będzie szczególny kotek!
wyśniony!
nawet jeśli będzie miał inny kolor i inne łatki 😅

Haha 😂 oj, niewazne jaki kolor, byle bialy 😂😂😂

a się uparło dziewczę 😂

i teraz ja też się nie mogę doczekać jaki to kotek będzie 🙃
widzisz coś narobiła? ☺️

Sorryyy! Pewnie mu troche zejdzie zanim mnie znajdzie, ale jestem cierpliwa 😁

cierpliwość tak, piękna cecha.

ale tu o miłość chodzi! obopólną!
bez urazy, ale moim zdaniem powinnaś się nieco wystawić, żeby mu ułatwić 😛😂

Too funny! 😂😂😂

Wystawiam sie! Sprawdzam localne aplikacje z ogloszeniami, mowie znajomym ze kotka szukam, ale tez sie zastanawiam czy powinnam. 4 dni w tudoniu jestem w pracy wiekszosc dnia, nocami na salse jezdze, czesto wyjezdzam. Nie bedzie my smutno samemu w domu? 🤯