You are viewing a single comment's thread from:

RE: Wise - słów kilka o projekcie majacym ambicje odmienić Steem

in #polish6 years ago

Network of trust !!! No właśnie :-).

A może zadziałała u mnie podświadomość i podpowiedziała mi coś, co wiedziałem/czułem, że zadziałało to gdzieś indziej!

Czy to ważne czy to Twój oryginalny pomysł czy kompilacja czegoś o czymś kiedyś usłyszałeś? Niespecjalnie. Zresztą podejrzewam, że ktoś kto "wynalazł" koło wcale go nie wynalazł. Znał już koło, tylko znalazł dla niego nowe zastosowanie. (Wrócił pewnie późno do jaskini nachlany po polowaniu z kolegami i kiedy żona rzucała w niego drewnianymi talerzami zauważył, że czasem się fajnie toczą. A co by się stało jakby im w środku wydłubać otwór i wetknąć do niego patyk?).

Według mnie ten pomysł jest naprawdę obiecujący. Kiedy jakieś szczegóły techniczne?