You are viewing a single comment's thread from:

RE: Wise - słów kilka o projekcie majacym ambicje odmienić Steem

in #polish6 years ago (edited)

Czy w WISE przewidujecie (może kiedyś) wielowarstwowość takich delegacji?

Tak, myśleliśmy też o tym :)

Chcielibyśmy to w przyszłości także zaimplementować, ale nie ukrywam, że nie będzie to priorytetem, dopóki nie będziemy mieli pewności, że wszystko inne dział dobrze i jest łatwe w użyciu.

Podkreślę jednak, że osobiście chciałbym kiedyś taki system zobaczyć w praktyce w większej skali :)


Swoją drogą, świetny przykład funkcjonowania takiego modelu. Nie jestem pewien, ale wydaje mi się, że gdzieś już o tym mniej wiecej słyszałem jak to wygląda w przypadku rozwoju kernela (może nie aż tak dokładnie zdałem sobie z tego sprawę, jak tak to funkcjonuje). A może zadziałała u mnie podświadomość i podpowiedziała mi coś, co wiedziałem/czułem, że zadziałało to gdzieś indziej! :)

[EDIT]

MAM!

Przed chwilą zadałem sobie pytanie, gdzie mogłem o tym słyszeć... i zdałem sobie sprawę, że to mogło być podczas tego jak uczyłem się gita... jakieś dobre 8-9 lat temu :D

I znalazłem! :) Moment od 27m37s! :)

Coś czuje, że użyję dokładnie tego materiału do promocji tego wszystkiego :)

Dzięki! :)

Sort:  

Network of trust !!! No właśnie :-).

A może zadziałała u mnie podświadomość i podpowiedziała mi coś, co wiedziałem/czułem, że zadziałało to gdzieś indziej!

Czy to ważne czy to Twój oryginalny pomysł czy kompilacja czegoś o czymś kiedyś usłyszałeś? Niespecjalnie. Zresztą podejrzewam, że ktoś kto "wynalazł" koło wcale go nie wynalazł. Znał już koło, tylko znalazł dla niego nowe zastosowanie. (Wrócił pewnie późno do jaskini nachlany po polowaniu z kolegami i kiedy żona rzucała w niego drewnianymi talerzami zauważył, że czasem się fajnie toczą. A co by się stało jakby im w środku wydłubać otwór i wetknąć do niego patyk?).

Według mnie ten pomysł jest naprawdę obiecujący. Kiedy jakieś szczegóły techniczne?