Nasza podróż #18 - Gap i alpy

in #polish7 years ago

Trasa z Genewy do Nicei jest dość długą odległością, dlatego podzieliliśmy ją sobie na dwie części i cieszymy się że to zrobiliśmy bo widoki były niesamowite. W ogóle cała ta trasa była przepiękna, górzyste tereny, niesamowity krajobraz. Fajnym uczuciem było wrócić w tamte strony w sezonie wakacyjnym, bo właśnie we francuskie alpy uwielbiam jeździć na snowboard i ta trasa zimą wygląda zupełnie inaczej, ciężko ocenić kiedy podoba mi się bardziej.

Właśnie w Gap postanowiliśmy, że wstaniemy o świcie zobaczyć wschód słońca i rzeczywiście było warto. Wypić kawę na tarasie przy takich widokach to czysta przyjemność, nawet jeśli trzeba wstać wcześnie rano.

A w mieszkaniu przywitał nas bardzo miły, puszysty współlokator ;)

Kolejnego dnia ruszyliśmy w dalszą trasę...

A co się działo potem opowiemy wkrótce ;)

Sort:  

:) Piekna trasa :) Piekna przygoda :) widoki cudowne .... a calkiem podobny na wschod slonca z taka gora mam z okna w mojej sypialni tylko szkoda ze nie mam tam wyjscia na balkon :) Ten mam skolei na druga strone ... od poludnia do zachodu, piekne slonce ... Zycze Wam dalszych milych podrozy :))))

Wszędzie te sierściuchy :)