You are viewing a single comment's thread from:

RE: Przemyślenia o marketingu HIVE'a + KONKURS 2HIVE

in #polish3 years ago (edited)

Dobre stare czasy, kiedy się człowiek głowił, jak złamać miejsca w wyszukiwarce, śledził blogosferę, różne dzienniki. Muszę przyznać, że dawno nie czytałem tekstu lekko napisanego jak Twój, który przypomina mi początki dawnego Kominka.

Warto zadbać o jakiś poradnik z Twojej ręki dla ludzi zwykłych bez technicznego ble...ble...bo to odstrasza. Kanał thepeakstudio przeglądam od początku i ma ciekawe prace. Nie wiem, na jakim etapie jesteś w grupach i czy prowadzisz rozmowy- jak tak to nienachalne wspomnienie w dyskusji będzie ciekawsze, a nie wciskanie linków.

Dzisiaj cały marketing to dno i ludzie są przesiąknięci wszystkimi już prawie znanymi technikami i nie zwracają uwagi- widzę to po grupach to takie skrzywienie osobiste. Promocja u adminów czy dostęp do dużych kanałów da rezultaty- nie kanały typu pato czy jak mi dzisiaj idzie gra.

Sort:  

Dzięki:) Właśnie jestem przekonany, że są sposoby czekające na odkrycie i prawdopodbnie wymagają one koordynacji grupy ludzi.

Na grupach raczej wchodzę w rozpoczęte dyskusje, chociaż na grupie "życie poza systemem" napisałem posta o zdecentralizowanych platformach opartych o blockchain, kij w mrowisko :)

off grid i następny off the grid ciekawe kanały:)