Dziennik #228/2023 - w końcu poprawa

in #polish8 months ago


Źródło: Pixabay


Dzień dobry.

Muszę to w końcu napisać, bo udało mi się przespać całą noc. Wstałam naprawdę wyspana i wypoczęta. Jest to oczywiście zasługa tego, że pani doktor dorzuciła mi dodatkowy lek na spanie czyli biorę relanium + dwa inne leki na noc, ale jestem cholernie szczęśliwa, że w końcu się wyspałam. To od razu zrobiło mi dzień, serio.

Na terapii było spoko. Przeczytałam dzienniczek i dostałam fajny feedback zwłaszcza od terapeuty, a do tego udało mi się zaliczyć jedną z prac niezbędną do ukończenia terapii. Po terapii pojechałam z kolegą nad jezioro na spacer i była to dla mnie bardzo dziwna chwila. Dziwna, ponieważ nie jestem nauczona, że można tak po prostu sobie chodzić i rozmawiać, bez używek, bez wulgaryzmów, bez nawiązywania w ogóle do używek. Po prostu spacer dwojga ludzi, którzy cieszą się pięknym dniem, bo pomimo śniegu było dzisiaj u nas bardzo słonecznie. Zdaję sobie sprawę z tego, że normalni ludzie tak funkcjonują i nie jest to dla nich nic wielkiego, ale dla mnie to była totalna nowość, ale bardzo przyjemna. Lubię tego kolegę i naprawdę dobrze spędziłam czas.

Wróciłam do domu i po prostu sobie odpoczywałam. Taki chill przy Simsach i przeglądaniu internetu. Czuję się dzisiaj bardzo dobrze, mam bardzo dobry humor i jestem wdzięczna, że w końcu taki dzień nadszedł. Po kilku tygodniach mroku w końcu wyszło do mnie słońce i jestem tym faktem bardzo zbudowana. Serio, serio.

Z przykrych rzeczy to niestety muszę ogłosić kapitulację z moim planem 2000 HP do końca roku. Został miesiąc, a mi wciąż za dużo brakuje. Spróbuję to wyciągnąć kupnem HP za HBD, ale cienko to wszystko widzę. A szkoda, bo cel był bardzo ambitny i liczyłam, że go osiągnę, ale tak naprawdę zabrakło regularności w pisaniu, bo gdybym faktycznie codziennie pisała to myślę, że byłoby to do osiągnięcia. Nie zniechęcam się jednak, wciąż mam miesiąc.

I to chyba tyle dzisiaj. Bardzo dobry dzień, bardzo dobrze się dzisiaj czuję. Chciałabym, aby to był zwiastun końca depresji, bo mam już dosyć życia w czarnej dziurze. Idę grać w Simsy.

Do jutra.

Sort:  

Congratulations @ataraksja! You have completed the following achievement on the Hive blockchain And have been rewarded with New badge(s)

You distributed more than 7000 upvotes.
Your next target is to reach 8000 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Check out our last posts:

Be ready for the December edition of the Hive Power Up Month!
Hive Power Up Day - December 1st 2023