You are viewing a single comment's thread from:

RE: #3 Dzień treningowy - Potężne przysiady, białko o smaku mango

in #polish2 years ago

A ja nie lubię kiedy na programistów mówią informatycy 😂

Chyba Hive bo tu najczęściej jestem.

Za kogo ty mnie uważasz? Już obejrzałem 2 lata temu 😂 Jedynie tego innego sezonu nie obejrzałem, ale pi razy drzwi wiem że to alternatywne zakończenie chyba.

Sort:  

Hmm, coś mi się pomyliło, myslałem że ze 2 miesiące temu pisałeś, że obejrzałeś Steins Gate ale nie obejrzałeś Steins Gate 0.

Whooops to ja się pomyliłem myślałem że chodzi o zwykle steins gate. 😂 To w takim razie trzeba obejrzeć 0

Tylko najpierw obejrzyj alternatywną wersję 23-odcinka Steins Gate o tytule "Steins Gate coś tam coś tam Divide By Zero", która jest wstępem do Steins Gate 0. Ten jeden odcinek możesz obejrzeć przed maturą, resztę po.