#3 Dzień treningowy - Potężne przysiady, białko o smaku mango

in #polish2 years ago (edited)

Dość długo mnie nie było, czyżbym odpuścił sobie? Pff, nic z tych rzeczy. Po prostu nie miałem zdjęć z treningów ani nic ciekawego do powiedzenia. Z takich nowinek to teraz na WF postanowiłem ćwiczyć na siłowni, z uwagi na to, że i tak mamy na siłowni, to nauczyciel mi pozwala. Chodzę wtedy z dwoma znajomymi i pomagam im poznawać ten cały świat dźwigania ciężarów, różne chwyty, techniki itp. Każdy kiedyś startował i nie wiedział co robić, dlatego ludzie na siłowni często sobie pomagają i doradzają. Po prostu każdy pamiętał siebie jako małego, zagubionego człowieczka na siłowni. Doradzali mi koksy, to teraz z pełną radością ja mogę być tym ,,koksem''. Wcale nie uważam że wyciskam dużo, ale i tak jestem silny, ponieważ oprócz wyciśnięcia 80kg na ławce to odkładam cały ten ciężar na swoje miejsce. Nie każdy na siłowni jest taki silny. :)

p_20220315_150026_1_1.jpg

Po przyjściu oczywiście rozgrzewka, ławka zajęta przez innego typa więc troszkę dłuższa rozgrzewka. Po rozgrzaniu się wyciskałem 70kg. Nie planuję na razie iść do przodu z ciężarem, na razie chcę opanować do perfekcji technikę. Muszę pilnować łokci aby nie ruszały się na boki, bo wtedy zamiast pięciu powtórzeń zrobię jedno i już się zmęczę, bo klatka była mniej zaangażowana w ćwiczenie. Chodzi mi tutaj o moment, kiedy sztanga dotyka klatki i łokcie pochylają się lekko do tyłu w stosunku do linii sztangi. Wtedy jest tragedia, mniejsza siła i zagrożenie kontuzją barków. Pilnuję też pośladków, ponieważ wbiłem sobie nawyk podnoszenia ich podczas ostrych powtórzeń, a muszę je przykleić do ławy.

To ja, w pasie. Postanowiłem, że dzisiejsze przysiady będą z pasem i rzeczywiście, łatwiej, aczkolwiek na tym etapie jeszcze nie czuję ogromnej potrzeby noszenia go. Jeżeli ktoś nie wie to pas służy do zaciśnięcia przepony, przez to jest się bardziej spięty wszędzie na ciele. Dzisiaj były bardzo potężne siady, po pierwszej rozgrzewkowej serii 60kgx5 dałem 100kg i zrobiłem 4 serie od 4 do 6 powtórzeń. Po serii robiłem jeszcze biceps / triceps aby zaoszczędzić trochę czasu. Jeszcze znalazłem resztki sił na zrobienie wiosłowanie sztangą na plecy, a tak to zawsze robiłem plecy na maszynie. No oby były jutro zakwasy jak będę leżał, bo nie pożałuję ich następnym razem.

p_20220315_144853.jpg

Trening był oczywiście dzisiaj, kiedy piszę ten wpis. Miałem iść jutro, ale poszedłem za namową kolegi. Nie wierzył w siebie, bał się 40kg na klatę, ale przekonałem go i pokonał swój lęk i wycisnął dobre 7 razy. Łatwiutko. Jego trening natomiast trwa 30-40 minut, a mój 2 godziny, także w połowie musieliśmy się pożegnać. Ja robię full body workout, a on split. Przekonywałem go do FBW, ale nie daje się namówić. Może kiedyś. ;)

W domu zjadłem ryż z kurczakiem w sosie .... nie słodko kwaśnym a curry. Jakaś odskocznia musi być. Jednakże w mojej biedronce pojawiły się produkty dla osób ćwiczących, czyli białko, witaminki itp. Były dostępne próbki białka 30g za 5 złotych więc wziąłem do spróbowania. Nie wiedziałem, że firma 4F zajmuje się również suplementacją. Był to smak mango i w połączeniu z mlekiem smakowało to jak jogurt pitny o smaku mango. Dosyć dobre, ale nie widzę siebie pijącego to dzień w dzień. Smak może być trochę nudnawy, ale lepsze to, niż mieć taki, przy którym człowiek za 100 razem zaczyna mieć odruchy wymiotne.

p_20220315_160008.jpg

p_20220315_172433.jpg

Jutro mam wolne, tzn. takie nieistotne lekcje że nie opłaca się iść. Jedynie mam korki klasowe z majzy oraz polaka. Regeneracja będzie potężna. Mam nadzieję, że następnym razem pójdzie 115kg na przysiadzie. Niech ryż da mi siłę, a ja się pochwalę moimi nowymi Nike Air Flight Lite Mido i do następnego! :)

p_20220312_194414.jpg

Sort:  

Strasznie nie lubię jak ktoś mówi na matematykę "majza".

Wolisz żebym komentował Twoje posty na Hive czy Blurt, gdzie wygodniej Ci czytać i odpowiadać?

Steins; Gate 0 jest przewyborne. Koniecznie obejrzyj... oczywiście po maturze :).

A ja nie lubię kiedy na programistów mówią informatycy 😂

Chyba Hive bo tu najczęściej jestem.

Za kogo ty mnie uważasz? Już obejrzałem 2 lata temu 😂 Jedynie tego innego sezonu nie obejrzałem, ale pi razy drzwi wiem że to alternatywne zakończenie chyba.

Hmm, coś mi się pomyliło, myslałem że ze 2 miesiące temu pisałeś, że obejrzałeś Steins Gate ale nie obejrzałeś Steins Gate 0.

Whooops to ja się pomyliłem myślałem że chodzi o zwykle steins gate. 😂 To w takim razie trzeba obejrzeć 0

Tylko najpierw obejrzyj alternatywną wersję 23-odcinka Steins Gate o tytule "Steins Gate coś tam coś tam Divide By Zero", która jest wstępem do Steins Gate 0. Ten jeden odcinek możesz obejrzeć przed maturą, resztę po.

For this post to be on topic for the #alive tribe then please include #AliveAndThriving too, see posting guidelines below.

!ALIVE

This is our official guide, We Are Alive Tribe - The Guide


  • The 4 points of #AliveAndThriving, the first point is mandatory, then add one or more of the rest, share your journey to thrive in life.


Made in Canva

@barreloflaughs! You Are Alive so I just staked 0.1 $ALIVE to your account on behalf of @flaxz.alive. (12/30)

The tip has been paid for by the We Are Alive Tribe through the earnings on @alive.chat, feel free to swing by our daily chat any time you want.

Yay! 🤗
Your content has been boosted with Ecency Points, by @barreloflaughs.
Use Ecency daily to boost your growth on platform!

Support Ecency
Vote for new Proposal
Delegate HP and earn more

😀 czytając twoj post widze troche siebie z przeszloci. Jedzenie, regeneracja i masa. Stopniowe bicie rekordow.
No i ten ryz z kurczakiem ktorego juz prawie wogole nie jem ze wzgledu na ogromna ilosc antybiotykow wbitych w to mieso. No chyba ze masz ze wsi od rodziny. Wychodze z zalozenia ze lepiej zjesc mniej a bardziej swiadomie.
Bede zagladal. Pozdro!👊