Trochę o sobie -Jestem Groomer / I am a Groomer

in #polish6 years ago (edited)

DSC08880.JPG

Jestem Groomer psów i kotów.
Czasami trafiają króliki i świnki morskie. Kocham zwierzęta i lubię przy nich pracować. Pracowałam w innych zawodach, ale ta sprawia największą przyjemność. Chcę pisać dla was jak pielęgnować pupile, oraz posty na tematy z mojego życia z racji mojego dojrzałego wieku.
Myślę że nie jestem tutaj na steemit za stara.
Pozdrawiam

Tłumaczone przez Tłumacz Google

I'll write a little about myself.
I am a Groomer of dogs and cats.
Rabbits and guinea pigs sometimes go. I love animals and I like working with them. I've worked in other professions, but this one is the greatest pleasure. I want to write for you how to cherish pets, and posts about topics from my life because of my adult age.
I think I'm not here for steemit too old.
Regards

Translated by Google Translate

DSC08874.JPG

Sort:  

Witaj! Czy groomer to nazwa profesji określająca osobę zajmującą się pielęgnacją zwierząt domowych? To dla mnie zupełnie nowy temat 😉
Jestem pod ogromnym wrażeniem, że tak jak piszesz osoba 60+, tak odważnie wkracza w świat nowych technologìi! To wszystko jest tak nowe, że wielu młodych ludzi nie ma o tym pojęcia. Z wielką przyjemnością będę Cię followoać i czytać Twoje posty.
Pozdrawiam! Moni

Witaj! Groomer tak to osoba zajmująca się pielęgnacja zwierząt. Popularne u nas jest fryzjer dla psów i kotów, ale ta nazwa nie oddaje tego co prawidłowa nazwa groomer. Do czynności groomera należy: strzyżenie, trymowanie czesanie, kompanie, pielęgnacja pazurów, kosmetyka uszów, pielęgnacja, regeneracja sierści, lub włosa zniszczonego ( niektóre rasy mają włos) koloryzacja włosa. itd. Ale na tematy podstawowej pielęgnacji postaram się pisać posty Pozdrawiam serdecznie
Zdjęcie(19).jpg

Congratulations @bebeautiful! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

You got your First payout

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!