You are viewing a single comment's thread from:

RE: Babka piaskowa łatwa

in #polish6 years ago

Moja mama ma nieśmiertelny prodiż i w nim również czasem piecze babkę z tego przepisu. :)

Maszyny do chleba niestety nie mam. Nawet kiedyś się zastanawiałam, czy by nie kupić, ale to kolejny sprzęt w kuchni, a miejsca mam raczej mało.

Sort:  

Nad tą maszyną zastanawiałem się długo i wreszcie w zeszłym roku kupiłem ją w lidlu.
Tak naprawdę to był chyba mój najlepszy zakup. Wcześniej piekłem chleb w piekarniku ale przy tym jest dużo pracy i wszystko jest upaprane.
Teraz piekę chleb oraz właśnie babkę lub inne ciasta i to mi bardzo pasuje i smakuje.

Ha - znam ten ból. Ja wybieram przepisy pod takim kątem, żeby jak najmniej było pośrednich naczyń do ubrudzenia. Dlatego moje ulubione ciasto to "z garnka" - brudzi się jeden garnek, jedną szklankę i jedną łyżkę. :)
Mój piekarnik na razie piecze ładnie, ale widzę ile się teściowa musi nakombinować i pilnować wypieków, bo jej jest jakiś złośliwy i nierówno grzeje.