Dzień dobry, dobry wieczór i dobranoc

in #polish3 years ago

Kłaniam się i wyrażam nadzieję, że udaje Wam się przejść względnie suchą stopą przez rok 2020.

Jak się macie?

Początkiem listopada zrobiłem rogale świętomarcińskie i zaprosiłem sąsiadów, aby przyszli sobie wziąć trochę - nie pytajcie mnie o zasadność pieczenia 50 rogali gdy nie idę do pracy. Miło było zobaczyć ludzi rozmawiających ze sobą. Trochę mi tego brakuje.

rogale.jpg

Kto chce rogala?

Sort:  

ja! 😋

Kłaniam się i wyrażam nadzieję, że udaje Wam się przejść względnie suchą stopą przez rok 2020.

Ty już przeszedłeś? I jak tam jest?
wrócisz do nas? 💙

Ja nie przeszedłem, a jeśli tak to bezobjawowo. W marcu byłem przeziębiony i tylko tyle.

Czy wrócę? Chyba nie do końca odszedłem, ale faktem było że przeszedłem na tryb przetrwania, bo ten czas od marca był dla mnie trudny i musiałem położyć nacisk gdzie indziej. Sporo się zmieniło, w dalszym ciągu angażuję się w DeepRacer, więc tak się toczy :)

Fajnie że znowu jesteś :)

Cieszę się że Cię widzę Ewo!