#RETROTIME 1- Gamer 🕹️Lat '90💾I Powrót Do Retro Przeszłości👾

in #polish3 years ago

NEON CRYPTOKRONIKAF.png

To były lata mojego dzieciństwa, lata, kiedy to czasy były o niebo lepsze.

Technika była powolniejsza i każdy nowy sprzęt RTV, komputer czy konsola robiła ogromne wrażenie.Teraz już nie ma tego WoW!Przynajmniej dla mojej osoby.
Co uwielbiałem wtedy?
untitled.gif
Filmy VHS na pierwszym odtwarzaczu za komunijne, muzykę na kaseciakach puszczaną z walkmana, a przede wszystkim te setki godzin spędzone na salonie gier Arcade.
untitled.gif
Miałem jakieś 8-9 lat jak to się zaczęło. Po szkole, zamiast wrócić do domu wolałem obrać inny kierunek mimo iż wiedziałem, że będę miał przesrane🤭

Był to oddalony o jakieś 600 m od mojej szkoły salon gier, w którym mógłbym spać, jeżeli by mi pozwalał wtedy na to wiek i oczywiście byłaby taka opcja😅🤣
Przy samych drzwiach stał zawsze jeden Fliper, z tego, co mi wiadomo już pierwsza taka maszyna została wyprodukowana w 1948 roku!😱😱😱Ale nie dla mnie.Jakoś nigdy nie przypadł mi do gustu zawsze wolałem jednak maszyny z joystikami.🕹️
untitled.gif

Pierwsza grą do jakiej się dopadłem był na pewno "The Punisher"z 1993r.firmy Capcom.Nie było lekko często pochłaniało mi to dużą ilość żetonów, aby dojść, chociaż do połowy gry😆

Screenshot_20210307_091011_com.messenger.fc.captcomm.jpg

Screenshot_20210307_091032_com.messenger.fc.captcomm.jpg

Screenshot_20210307_091521_com.messenger.fc.captcomm.jpg

Następnym tytułem była gra „Cadillacs And Dinosaur czy też”Knights of the Round Table"

Screenshot_20210307_091957_com.messenger.fc.captcomm.jpg

Screenshot_20210307_092157_com.messenger.fc.captcomm.jpg

Screenshot_20210307_092344_com.messenger.fc.captcomm.jpg

Można było grać godzinami i roztrwaniać wszystkie kieszonkowe na żetony ;D
Niedawno natrafiłem na aplikację w telefonie gdzie jest duża baza gier z automatów Arcade.Można przywrócić wspomnienia nie płacąc za to😅

Znajdują się tam tytuły takie jak:

  • Final Fight Streetw
  • Cadillacs and Dinosaur
  • Captain Command
  • Hook
  • Knights of the Round Table
  • Punisher
  • Warriors of Fate 2
  • King of Fihters'97
  • Street Fighter 2
  • Raiden

Myślę że warto wrócić do tych gier, bo żadna z dostępnych nowości chociażby na Androida nie oddaje tego klimatu co gry salonowe Arcade.Zostawiam tu link dla tych którzy jeszcze chcą na chwilę być dzieckiem starej szkoły gamingu.

https://761.short.gy/ObEO1u

My Logo (1).jpg

Sort:  

Congratulations @cryptokronika! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You received more than 50 upvotes.
Your next target is to reach 100 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Check out the last post from @hivebuzz:

Feedback from the March 1st Hive Power Up Day