Polish Chef 🔪💕

in #polish3 years ago (edited)

Mój najlepszy pomocnik w kuchni to ostry nóż🔪🙂
20210305_115712.jpg
W kuchni potrzebny jest dobry smak😋 ostry nóż🔪 ( dobrze nabruszony😉)i serce do gotowania❤

20210305_115735.jpg
Dobry kucharz ma zawsze swój ostry nóż, którego nie wolno ruszać🙂
Moje koleżanki ciągle kupują nowe gadżety do kuchni i "cudownych pomocników".
Może uważają mnie za zacofaną, bo nie potrzebuję tych cudownych pomocników. Kiedyś jedna z nich zachwalajac sprzęt , który sprzedaje, użyła argumentu , że zrobi babkę ucieraną w 10 min. Odpowiedziałam, że też zrobię babkę w tym samym czasie i przestała mnie namawiać bym to kupiła. Wszystkie moje koleżanki mają Termomixy i Lidlomixy. Nie mam tylko ja🤔😉
W kuchni dobry , ostry nóż to podstawa sprawnej i przyjemnej pracy.

20210305_123253.jpg
Szybko i sprawnie pokroiłam karczek na gulasz.
Mięso wrzucamy na gorący tłuszcz i mocno przysmażamy. Sos będzie miał pyszny smak i ładny kolor.

IMG-20210305-WA0007.jpeg

20210305_131858.jpg

20210305_142331.jpg
Do gulaszu każdy lubi inny dodatek. Makaron, ziemniaki, kaszę.

20210305_140427.jpg
W mojej kuchni mam też 17 letniego krytyka kulinarnego. Moja "Magda G", ma bardzo dobry smak i potrafi też nieźle gotować. W kuchni bardzo mi pomaga zjadając i oceniając moje dania.

20210305_143038.jpg

20210305_143000.jpg
Tym razem zjadł bez zastrzeżeń, może dlatego ,że podane z sercem?🤔😉
Łatwo takie serce zrobisz z ogórka mając dobrego pomocnika w kuchni. 🔪
🥒❤🥒
20210305_143238.jpg

20210305_143259.jpg

20210305_143428.jpg

NA KONKURS HIVE-PL KUCHNIA CHĘTNIE JESZCZE COŚ UGOTUJE, MÓJ NÓŻ JUŻ Z RADOŚCI PODSKAKUJE 🔪💕🔪💕🔪💕🔪💕🔪💕🔪

Sort:  

Miałam kiedyś w kuchni świetny nóż, który kosztował ponad 100zł i był bardzo ostry, zawsze po użyciu trzeba go było zasłonić specjalną osłonką. Z jednej strony extra się sprawdzał, z łatwością można nim było wszystko pokroić, z drugiej przy chwili nieuwagi ranił o wiele dotkliwiej niż lekko stępione noże gorszej jakości. Czasami za nim tęsknię, ale moje ręce chyba nie ;) A tak serio to chętnie bym sobie znowu taki sprawiła.

W Bieruniu jest Turek , króry ma kebaby i w tym punkcie ostrzy noże i nożyczki za 5 zł. Każdy nóż może być super ostry. Noża nie należy wkładać do wrzątku( np. sprawdzając ziemniaki)

Ale ogóraska to bym podkradła!
Łącze się jeśli chodzi o kwestie dobrego noża w kuchni. Przez długi czas mieliśmy jeden nóż do wszystkiego, a wiadomo jak coś jest do wszystkiego to w niczym nie jest świetne.
Na szczęście na gwiazdkę teściowie sprezentowali zestaw dobrej jakości noży, od razu zabawa w kuchni stała się przyjemniejsza :D

Ogórki są z Kauflandu ( Cornichons) malutkie z dużą ilością przypraw bardzo dobre polecam. W Polsce jest przesąd,by nie dawać w prezencie noża, krzyżyka i zegarka. Osobiście dostałam wszystkie te prezenty i jestem szczęśliwa. 😉

O kurde, o tym przesądzie pierwsze słyszę :D
Sami trochę zasugerowaliśmy teściom, że może mogłyby być super prezentem więc poszli za tropem :D i nie jest mi z tego powodu przykro

Congratulations @gryfno.frelka! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You received more than 8000 upvotes.
Your next target is to reach 9000 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Check out the last post from @hivebuzz:

Feedback from the March 1st Hive Power Up Day