Poniedziałkowe bardzo złe kino i drugi dzień lania wody ...

in #polish3 years ago (edited)

Obejrzałem wczoraj "Fried Barry " 2020 pokaz był chyba pół-legalny więc nie podam szczegółów , film bardzo zły bo o to chodziło twórcom, śmieszny w swych niedociągnięciach - niczym jeden wielki narkotyczny trip - kilka przezabawnych lub absurdalnych scen , ktoś widowni słusznie porównał go do Valhalla Rising (tam główny bohater nie mówi nic , za niego czasem odzywa się dziecko ) tu główny protagonista odzywa się w paru pierwszych minutach filmu , zanim kosmici dokonują na nim eksperymentów (!) po czym traci tą zdolność , powtarzając co najwyżej zasłyszane kwestie

DSC_0199.JPG

https://www.imdb.com/title/tt9102084/

film niestety dość niespójny w tym co przedstawia - jakby składał się z kilku różnych pomieszanych koncepcji i wątków .

po filmie zajrzałem na okręty pirackiej floty zbójów wiślanych - spędziłem godzinkę na wybieraniu wody, po awarii studni w byku wiślanym (lekki przeciek ) jej stan lekko mnie zaniepokoił, zostawiłem też obiecany kocyk - uzupełniając straty po kradzieżach sprzed kilku tygodni . Nie zdecydowałem się na objęcie wachty trochę przez temperaturę, trochę lenistwo ( trudno się w ich ramach sensownie wyspać ) głównie zaś stwierdziwszy że po pracy czerpakami mam zbyt wilgotną odzież by ryzykować pogarszanie obecnego zaziębienia.

Rano dotarłem na ul Koletek do ośrodka chcąc dołączyć do warsztatów "Cennej wazy" (SMS) odbiłem się od drzwi (doczytałem wydarzenie jeszcze raz popołudniu - niestety pomyliłem nazwy dwóch ośrodków o tej samej końcówce a warsztaty są na Podkarpaciu).

Pojechałem więc znów na okręty działając dalej przy czerpaku, w przerwach przeczytałem zacny komiks pożyczony z arte-teki "Tako milczy Zaratustra" Nicolasa Wilda, który mam nadzieję zrecenzować na dniach

https://www.gildia.pl/komiksy/292023-tako-milczy-zaratustra

dalej zajrzałem do książko-dzielni gdzie tradycyjnie spędziłem kilka chwil więcej niż planowałem (dzisiejszym akcentem jest ogromna dostawa jaj, tradycyjnie od sklepu "Bartuś")

https://www.facebook.com/sklepbartuskrakow/

Dzisiejszym sukcesem jest wyszczególnienie półki na książki obcojęzyczne, gdyż spora część zainteresowanych osób niekoniecznie jest polskojęzyczna ...

Sort:  

Congratulations @gwyddpel! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You received more than 1750 upvotes.
Your next target is to reach 2000 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Check out the last post from @hivebuzz:

Feedback from the August 1st Hive Power Up Day